خبرهای داغ:
شاهرود_ جمعی از مسئولین ادارات و ارگان‌های شاهرود به مناسبت روز پاسدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار مسئولین شهرستان شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در اولین دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان به همراه پرچم متبرک اباعبدالله با فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شاهرود دیدار کردند.
جمعی از مسئولین سازمان تبلیغات اسلتمی استان سمنان، ریاست هیئت فوتبال شهرستان، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، ریاست نیروگاه برق شهید بسطامی، اعضای کمیته کار شهرستان، بسیجیان پایگاه مولی الموحدین صنف کارگران ساختمانی، بسیجیان و شورای محلات اسلامی شهرستان شاهرود، فرمانده لقرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار و هیات همراه، اعضای اتاق اصناف شاهرود و ریاست بیمارستان امام حسین (ع) و هیئت همراه با فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه شاهرود دیدار و این روز را تبریک گفته و در خصوص تعاملات و همکاری‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این دیدار‌ها با خیرمقدم و تشکر از حضور مسئولین با ارائه گزارشاتی از فعالیت‌های سپاه بر همراهی و همکاری و پیشبرد اهداف و برنامه‌ها تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار