امسال مردم ایران اسلامی در حالی تولد ۴۵ سالگی انقلاب خود را جشن می‌گیرد که علیرغم دشمنی های استکبارجهانی، سرعت قطار انقلاب شتابنده است و این ملت بزرگ لحظه‌ای در ادامه راه خود نادم و ناامید نشده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

علیرغم دشمنی ها، سرعت قطار انقلاب شتابنده است

 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، در یادداشت غلامرضا ترابی آمده است؛

امسال مردم ایران اسلامی در حالی تولد ۴۵ سالگی انقلاب خود را جشن می‌گیرد که در مدت پس از انقلابشان با بیشترین ناملایمات و دشمنی‌ها از سوی آنان که ادعای حقوق بشری دارند و بر کرسی مجامع حقوق بشری تکیه زده‌اند مواجه بوده و هست، اما این ملت بزرگ در سایه این دشمنی‌ها که ابرقدرت‌های مستکبر اعمال کرده و می‌کند لحظه‌ای برای ادامه راه خود نادم و ناامید نشده است.
 
جوانان ایران زمین در طول چند دهه بعد از انقلاب با استعانت از پروردگار عالم و تحت زعامت امام راحل و رهبری عزیز آنچنان پله‌های ترقی و افتخار جهانی را صاحب شده‌اند که حتی برخی از دشمنان، خجالت زده و شرمسارند چرا که تلاششان در جلوگیری از رشد ملت ایران پاسخی به همراه نداشته است.
 
فتح باورنکردنی قله‌های پیشرفت و توسعه توسط جوانان این مرز و بوم، برخی را آنچنان متحیر و شگفت زده کرده که هنوز هم چشم دیدن رتبه دومی ایران را در حوزه پهپادی ندارند.
 
کسب رتبه‌ تک رقمی در حوزه‌های هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، فناوری لیزری، رباتیک، پیوند کلیه و مغز استخوان، سازه‌های هیدرولیکی، طراحی و اجرای سد و دهها رتبه دیگر در موضوعات مختلف حاصل تلاش همین جوانانی است که دست روی دست نگذاشتند و به تبعیت از جوانان متعهد و مجاهد دفاع مقدس، خود دست به کار شدند و دست بیگانگان را بستند.
 
علاوه بر موفقیت های فوق، دهها مورد دیگر، ایران را امروز بر فراز قله‌های علم و دانش نشانده است!
و مگر می‌توان این ملت بزرگ را دست کم گرفت که اگر چنین شود گویا خود را به سخره گرفته‌ اند و دشمنان این ملت چه خوب فهمیده‌اند که راه رشد و پیشرفت ایران را نمی‌توان سد کرد!!
همه می‌دانیم عدم همکاری قدرت‌های بزرگ و توسعه یافته با ایران اسلامی به منظور در اختیار قرار دادن تکنولوژی های پیشرفته و تحریم این ملت هیچگاه به نفعشان نبوده و نیست و مردم ما نشان داده که پاسخ تحریم این ملت برای سیم خاردار به تولید موشک‌های دوربرد نقطه زن خواهد انجامید.
 
 جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران با نمایش دستاوردهای مشعشع و درخشان جوانان این ملت همراه خواهد بود و البته نباید از واقعیات هم چشم پوشی کرد چون ما برای اینکه ایران گوهری تابان شود رنج دوران خورده‌ایم و این راه همچنان با حماسه آفرینی‌هایش  ادامه خواهد یافت...
 
همگان جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به نظاره خواهند نشست و دوستان به شکرانه اش شکر خدا خواهند کرد و دشمنان واله و متعجب دست به دندان خواهند گرفت. انشالله
ارسال نظرات
پر بیننده ها