وزیر کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد ملی «روایت پیشرفت» در مشهد گفت: این گونه نمایشگاه‌ها و رویدادها، جهاد تبیین و مهر باطلی در راستای خنثی‌سازی دروغ‌پردازی دشمنان و خناسان در مورد عدم وجود دستاورد در کشور عزیزمان خواهد زد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۵۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

رویداد ملی «روایت پیشرفت» جهاد تبیینی برای خنثی‌سازی دروغ‌پردازی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت در مشهد در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین برای مقابله با دروغ‌پردازی دشمنان، اظهار داشت: نمایشگاه‌ها و رویدادهایی مانند روایت پیشرفت، مهر باطلی بر دروغ‌های خناسان در مورد عدم وجود دستاورد در کشورمان خواهد زد.

وی با بیان اینکه روایت با خبر و گزارش تفاوت دارد، افزود: روایت، چیزی را بیان می‌کند که درک عمیق را به مخاطب منتقل کند. پیشرفت را هر کسی یک چیزی تعریف کرده و ما باید پیشرفت را طبق الگوی اسلامی و ایرانی خودمان تعریف کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت در خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: روایت پیشرفت می‌تواند مفهوم واقعی پیشرفت در ایران اسلامی را بیان کند تا دشمنان ما نتوانند شرایط کشور را آن‌طور که می‌خواهند بیان کنند.

وحیدی در ادامه به نقش روحانیت در روایت پیشرفت دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و گفت: روحانیون با نگاه عالمانه و منصفانه و زبانی روان و ساده، روایت پیشرفت را به مردم منتقل می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انصاف و دقت در روایت پیشرفت، تصریح کرد: در پیشرفت‌ها و دستاوردها نباید چیزی را کم یا زیاد نشان داد.

وزیر کشور در پایان با اشاره به تصور رایج در مورد وظایف روحانیت، گفت: همیشه تصور بوده که عزیزان روحانیون همیشه باید مسائل مذهبی را روایت و بیان کنند؛ اما روایت پیشرفت کشورمان توسط روحانیت در زمانی که دشمنان نمی‌خواهند دستاوردها را نشان بدهند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها