حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی از شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح که به میزبانی سپاه در مشهدالرضا برگزار شد، قدردانی و تشکر کرد. 
کد خبر: ۹۵۷۷۰۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح به شرح زیر می باشد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
لقد من الله علی المومنین اذ بعث فیهم رسولا من انفسهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین (آل عمران 164)
 
بعثت بزرگترین نعمت خدا که سرچشمه نعمتهای معنوی و هدایت ورستگاری است .بعثت رستاخیز انقلابی است که حاکمیت و حکم رانی خدا و ولایه الله را جایگزین سلطه ستم کاران و طاغوتها میکند و حیات طیبه و انسانی را به ارمغان میاورد.
 
بعثت پیامبر اکرم ص مبدا نزول آخرین کاملترین و جامعترین کتاب آسمانی و قرآن است . که تضمین کننده هدایت سعادت و راهیابی به صراط مستقیمی است که انسانها را به مقصد و هدفی که برای آن آفریده شده اند می رساند.
 
کتاب انزلناه الیک لتخرج الناس من الضلمات الی النور باذن ربهم الی صراط العزیز الحمید (ابراهیم 1)
آری قرآن حاصل و خروجی بعثت و شان نبوی پیامبر اکرم ص میباشد . چنانچه امامت و رهبری امت استمرار شان و لایق آن حضرت میباشد و مادامی که امت به معنای واقعی پیرو و متمسک به این دو ثقل که حقیقت اسلام ناب هستند باشد هرگز توطئه ها و فتنه ها و تهاجم دشمنان و شیاطین نمیتوانند انها را از صراط مستقیم خارج و گمراه کنند . ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ابدا.
 
امیدوارم اینک که درپرتو انقلاب اسلامی بعثت و انقلاب الهی تولدی دوباره یافته و ما متنعم به نعمت ولایت فقیه و حکم رانی خدایی شده ایم قدردان و حافظ آن بوده و روز بروز در اندیشه و عمل تمسک ما به قرآن و ولایت درحال پیشرفت و تعالی باشیم .
 
و جامعه قرآنی ما درتمام عصرها در شناخت و درک و گسترش و تعمیق معارف قرآنی تحت رهبری و ولایت نایب امام زمان عچ حضرت امام خامنه ای موفق و در جهاد تبیین و روشنگری برخاسته از آیات الهی توفیق بیشتری بیابند که سرچشمه بصیرت و استقامت قرآن است .قد جاءکم من الله نور و کتاب مبین (مائده 15).
 
این جانب ضمن تبریک عید بی مانند بعثت و نیز تبریک به همه کسانی که مورد عنایت خدا قرارگرفته و در ابعاد مختلف تمسک به قران و نشر معارف آن و گسترش فرهنگ قرآنی تلاش و مجاهدت میکنند و با معذرت خواهی از این که توفیق حضور در جمع شما را نیافتم از همه شما عزیزان درخواست میکنم ،در کنار قرائت و حفظ قرآن که بسیار مهم و تاثیر گذار است نسبت به تدبر و بصیرت در آیات الهی و معارف قرآنی که امروز بیش از همیشه به آن نیاز داریم اهتمام بیشتری داشته باشید و مبنای جهاد تبیین خویش را قرآن و آیات آن قرار دهید که با وجود قرآن  و ولایت ما هیچ کمبودی نداشته و هرگز متزلزل و ناامید و متوقف نمیگردیم و انشاء الله این انقلاب اسلامی و قرآنی را زمینه و مقدمه ظهور قرار خواهیم داد انشاء الله .
 
از همه شما که توفیق زیارت امام رئوف و احیاگر فرهنگ امامت را با حضور درمجلس قرآنی همراه ساخته اید التماس دعا دارم.
 
عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها