خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از رفع تصرف ۶۳ هزار متر مربع اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش مجموع این اراضی بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۲۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

عرصه بر زمین خواران تنگ می‌شود/رفع تصرف ۶۳ هزار مترمربع اراضی ملی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق مهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: با بررسی‌ها و انجام استعلامات صورت گرفته از ادارات مربوطه و بررسی‌های میدانی توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد اراضی ملی به میزان ۶۳ هزار متر مربع از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف، تخریب و دیوارکشی شده است.
این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و همراهی نماینده حقوقی و یگان حفاظت منابع طبیعی اراضی موصوف رفع تصرف و در این رابطه یک متهم شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش اراضی رفع تصرف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان سمنان در مبارزه با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحو قصد چپاول اراضی ملی و طبیعی را دارند عزمی راسخ دارد و در این امر هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار