خبرهای داغ:
شاهرود_ آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان شاهرود در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۱۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج، آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب و افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود، مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان شاهرود در دبیرستان دوره دوم شهید بهشتی برگزار شد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به تفاوت تهاجم دشمن علیه ملت ایران از گذشته تا امروز اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: امروز پروژه جنگ رسانه در دستور کار دشمنان کشورمان قرار گرفته و در این جبهه، تشخیص دوست و دشمن کار ساده‌ای نیست، لذا باید با مطالعه و بصیرت افزایی بر هجمه دشمن غالب شوید.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود به تبیین نقش برجسته دانش آموزان در گذشته، امروز  و آینده ایران اسلامی پرداخت و افزود: دستیابی به استقلال علمی، رسالت اصلی دانش آموزان امروز است که استقلال فرهنگی و اقتصادی کشور را نیز تامین خواهد کرد.
او در ادامه به موضوع انتخابات ۱۱ اسفند اشاره داشت و گفت: دانش آموزانی که رای می‌دهند، مستقیما در تعیین سرنوشت کشور سهیمند و دانش آموزانی که شرایط سنی شرکت در انتخابات را ندارند، می‌توانند با تبیین نقش مردم در تعیین نوشت جامعه، تکلیف سیاسی خود را ادا کنند.
سیدمحمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، سخن رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه والای ایران در نظم جدید جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: ثمره هوش و استعداد جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ مقابل چشم همگان است و در آینده، برکات دهه هشتاد و نودی‌ها را نیز همه خواهند دید.
در ابتدای این مراسم نمایشگاه انقلاب اسلامی افتتاح و مسئولین غرفه ها به بیان روایت غرفه انقلاب پرداختند و پایان مراسم، تعدادی از نخبگان آموزشی و فعالان فرهنگی دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم با حضور مسئولین، مورد تقدیر قرار گرفتند و زنگ انقلاب توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نواخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار