خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از حضور پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در نمایشگاه و جشنواره‌ی سراسری «اسوه بسیج» در سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در نمایشگاه و جشنواره‌ی سراسری «اسوه بسیج» در سازمان بسیج مستضعفین حضور یافت.

محمدرضا جلال از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بعنوان نماینده شایسته استان سمنان در نمایشگاه و جشنواره‌ی سراسری «اسوه بسیج» در سازمان بسیج مستضعفین حضور یافت.

او افزود: این نمایشگاه با حضور ۹۰ پایگاه مقاومت از سراسر کشور به نمایندگی از ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج برپا و مسئولان با بسیجیان دیدار و از غرفه پایگاه در نمایشگاه دیدن کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: ویژه برنامه یک شب شاد و پر هیجان زمستانی با انجام فعالیت های ورزشی متنوع در رشته های فوتبال دستی، ایرهاکی و فوتبال توسط نونهالان انجام و با استقبال خوبی همراه بود.

جلال با اشاره به برگزاری حلقه صالحین شهید قدرت الله بافتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: حلقات صالحین در رده های مختلف سنی به صورت هفتگی و منظم تشکیل و در این هفته نیز حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض و شهید ادهم نیز در مسجد برگزار شد.

او با اشاره به حضور اعضای حلقه شهید محمد تقی فیض در کرسی قرائت قرآن کریم در مسجد بیان داشت: بازارچه اقتصاد مقاومتی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با عرضه مستقیم کالا بدون واسطه هر شب بعد از نماز عشا با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها برپا می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: در آستانه دهه فجر، حلقه ورزشی نونهالان شهید محمدتقی فیض در سالن ورزشی امام خمینی (ره) تشکیل و در خصوص چگونگی انتخاب افراد برای مسابقات دهه فجر و شروع تمرینات تکنیکی و تاکتیکی گفتگو انجام شد.

جلال ادامه داد: برگزاری ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و زمین چمن ویژه نونهالان و کلاس تمرین سرود در مسجد امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار