خبرهای داغ:

نبض کمک های مومنانه در سرخه می تپد

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از تداوم کمک های مومنانه در قالب وجوه نقد و کالا در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند با یاری جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۴۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه هیئت اندیشه ورز با هدف روشنگری بسیجیان با محوریت حضور حداکثری در انتخابات و هماهنگی برنامه های اجرایی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک های مومنانه، پویش نان صلواتی در نانوایی برکت، سرکشی از خانواده نیازمند و بررسی مشکلات خانواده و پیگیری جهت رفع مشکل، تهیه شیشه ساده جهت ساختمان منزل خانواده کم برخوردار و جانمایی آن و دیدار از دو بیمار بستری در بیمارستان همراه با ابراز همدردی و کمک مالی جهت  تسهیل در امر خرید دارو با یاری جهادگران بسیجی و خیرین انجام شد.

او با اشاره به برپایی جلسه هم اندیشی با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز و تیم امر به معروف، جهت پیگیری مسائل روستا و مسافران زائر سرای لاسجرد افزود: فیلم کوتاه از اعلام‌ انزجار و نفرت بسیجیان از دشمنان کودک کش و اعلام امادگی سربازی ولایت تا شهادت با حضور بسیجیان نمایش داده شد.

جهادگر بسیجی این پایگاه مقاومت با اشاره به حضور کودکان در حلقه ریحانه بهشت و آموزش شعر با محوریت کودکان مظلوم غزه و کرمان گفت: در راستای جهاد تبیین، نشست بصیرتی با موضوع آمادگی برای ظهور مولا و بصیرت افزایی با استقبال خوبی در پایگاه تشکیل شد.

شهادت بیان داشت: با یاری جهادگران بسیجی، آماده سازی آش بلغور به نیت بارش باران انجام و در راستای برپایی هفتگی دعای ندبه در روستا، پذیرایی و انجام نظافت توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در مسجد شهید بهشتی انجام می شود.

او با اشاره به تداوم کمک های مومنانه و اقدامات جهادی در روستا گفت: پیگیری و دوخت چادر مشکی تکیه حضرت زهرا (س) توسط گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و پیگیری نشت لوله آب در منزل خانواده کم برخوردار توسط گروه جهادی شهید حججی، اهدای پنج کارت هدیه دو میلیون ریالی به مادر سرپرست خانواده کم برخوردار، تهیه دو بسته شیرمال به ارزش دو میلیون 400 هزار ریال، پرداخت کمک هزینه دارویی به ارزش 19 میلیون ریال و تهیه کله، پاچه، جگر، سیرابی و بیست بسته گوشت جهت دستگیری از خانواده نیازمند در روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار