خبرهای داغ:
فیض‌منش خبر داد

اکران فیلم‌های سینمایی چهل ‌و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینماهای همدان

همدان- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: سینماهای همدان برای اکران فیلم‌های سینمایی چهل ‌و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده هستند.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۲۷
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی فیض‌منش در جمع خبرنگاران در خصوص فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در همدان همزمان با تهران اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه اوایل هفته آینده با حضور هنرمندان، اهالی سینما و رسانه طی مراسمی پوستر چهل ‌و دومین جشنواره فیلم فجرامسال رونمایی می‌شود، افزود: همدان نیز میزبان این رویداد هنری است و به زودی تبلیغات جشنواره در تابلوهای شهری و بیلبوردها نصب و پوستر و بلیت تماشای فیلم‌ها منتشر می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره فیلم فجر برای سینماهای استان، اتفاقی نویدبخش است و سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی مهر، قدس و سینما فرهنگ آماده همکاری برای اکران فیلم‌ها هستند.

وی ابراز کرد: جشنواره فیلم فجر امسال از سال گذشته پر رونق‌تر خواهد بود و از چهره‌های معروف هنری نیز برای حضور در همدان دعوت خواهیم کرد.

فیض منش خاطرنشان کرد: چهل و دومین جشواره فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات