خبرهای داغ:
سردار فرجی:

مردم مسلمان و مقاوم غزه با ایستادگی پیروز واقعی نبرد نابرابر هستند

همدان-مشاور عالی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با وجود کمک‌های کشور‌های مختلف به رژیم جعلی صهیونیستی، مردم مسلمان و مقاوم غزه با ایستادگی پیروز واقعی این نبرد نابرابر هستند و این عمق حقارت صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۸۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در نشست بصیرتی اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان که به میزبانی دانشکده زینب کبری (س) همدان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود کمک‌های کشور‌های مختلف به رژیم جعلی صهیونیستی و حملات گسترده و وحشیانه این رژیم در بیش از ۴۰ روز، مردم مسلمان و مقاوم غزه با ایستادگی و پیروی از فرهنگ دینی و  شهادت طلبی پیروز واقعی این نبرد نابرابر هستند و این موضوع عمق حقارت صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان افزود: با کمک خداوند و همیاری مردم شهیدپرور همدان این کنگره برپا شد و تمام تلاش ما بر این بود برای فرهنگ‌سازی و پر اهمیت بودن قشر نوجوان و جوان در این حوزه بیشتر کار کنیم.

مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از پخش مستند زندگی‌نامه شهید «قهاری سعید» در  جشنواره فیلم فجر خبر داد و  گفت: مستندی از زندگی پر افتخار خانم «دباغ» و شهید «همدانی» نیز در دست تهیه و ساخت است.

* دفاع از مظلوم در مکتب بسیج جایگاه ویژه‌ای دارد

دکتر سیف رئیس آموزشکده دختران همدان نیز در این نشست جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: دفاع از مظلوم در مکتب بسیج جایگاه ویژه‌ای دارد و ما با ادامه دادن راه شهدای بزرگوار و با پیروی از منویات رهبری باید در برابر ظلم بایستیم و این فرهنگ غنی بسیج است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز گفت:  ۴۰ روز است که مردم بی‌دفاع غزه در برابر حملات وحشیانه رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

دکتر کاظمی با اشاره به نقش پر اهمیت و تاثیرگذار اساتید در پرورش دانشجویان گفت: شما اساتید ارجمند بسیجی باید این رویداد‌ها را برای دانشجویان تبیین کنید و مطمئن باشید که نفوذ کلام و اندیشه‌های شما در دانشجویان بسیار زیاد است.

دکتر دبیری عضو هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز در ادامه به ذکر خاطراتی از شهیدان دفاع مقدس در هنرستان چمران که بعد‌ها به دانشکده حضرت زینب کبری (س) تغییر نام داد، پرداخت.

گفتنی است؛ در حاشیه این برنامه همکاران آموزشکده حضرت زینب کبری (س) با پخت آش در این مراسم در پویش کمک به مردم مظلوم فلسطین شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار