خبرهای داغ:
حاجیلو در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری ۲۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در حوزه خواهر دباغ همدان

همدان-فرمانده حوزه خواهر دباغ همدان گفت: به مناسبت هفته بسیج ۲۰عنوان برنامه با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۱۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

معصومه حاجیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از مهمترین مؤلفه‌های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، و مهمترین وظیفه این نهاد مردمی حفظ ارزش‌ها و دستاورهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بسیج نهادی است انقلابی که خدمت‌رسانی به آحاد مردم را همواره سرلوحه خود قرار داده و در راه پیشرفت و آبادانی کشور گام برمی‌دارد.

فرمانده حوزه خواهر دباغ همدان تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۰عنوان برنامه با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: روز سه شنبه ۳۰ آذر در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه جشنواره غذایی، تهیه غذای مقلوبه فلسطین در حرم شاهزاده حسین (ع)، خدمات رسانی و ویزیت رایگان و برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی باهدف حمایت از اشتغالزایی در پایگاه‌های تابعه این حوزه از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: مسابقات ورزشی، قرآنی و کتابخوانی، اکران فیلم، کرسی آزاد اندیشی، همچنین تجلیل از ائمه جماعت و  نخبگان علمی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است  که به همت بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار