حجت الاسلام حسینی:

امروز روحیه بسیجی موجب صدور انقلاب اسلامی به جهان شده است

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: امروز روحیه بسیجی باعث شده که انقلاب اسلامی ما به  جهان صادر شود که نمونه آن در غزه و سوریه و لبنان مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۴۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در دیدار کارکنان و بسیجیان شهرستان تویسرکان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امام راحل برای ادامه راه انقلاب اسلامی و گسترش آرمان‌های و پایداری نظام اسلامی بسیج را تأسیس کردند.

وی افزود: امروز ثمرات بسیج به وضوح در کشور مشهود است چراکه این نهاد مقدس بدون چشم‌داشت و با کارآمدی بالا با حضور اقشار مختلف مردم از پزشک تا مهندس، دانشجو، دانش‌آموز، کشاورز و از برادر و خواهر برای اجرایی شدن اهداف انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بسیج در طول ۴۴ سال گذشته کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است، گفت: بسیجی در دوران دفاع مقدس با جانفشانی وسط میدان بود واز جان خود گذشت تا جایی که امام راحل شهید «فهمیده» نوجوان ۱۳ ساله را رهبر خود نامید و امروز بسیج در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده و حرف برای گفتن دارد که نمونه آن اقشار تخصصی بسیج است.

وی ادامه داد: امروز روحیه بسیجی باعث شده که انقلاب اسلامی ما به  جهان صادر شود که نمونه آن در غزه و سوریه و لبنان مشاهده می‌شود و روحیه استکبارستیزی در جهان مشاهده می‌شود و این روحیه باید حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار