سرهنگ بختیاری:

امروز بسیج، الگوی تمام عیار برای نجات انسان‌ها است

همدان- جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: میوه بسیج آرامش، امنیت و خدمت‌رسانی و خدمت بی‌منت است، میوه بسیج امروز در غزه است؛ امروز این درخت تناور و پرثمر الگوی تمام عیار برای نجات انسان‌ها است.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۹۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در دوازدهمین اجلاسیه بسیج شهرستان همدان که با حضور مسئولین شهرستان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و بسیجیان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد عقیله بنی هاشم، فرمانده جهاد تبیین عاشورا، حضرت زینب کبری (س) و آغاز هفته مبارک بسیج اظهار کرد: آیه ۲۴ و ۲۵ سوره ابراهیم ناظر بر شجره طیبه بسیج است.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق شجره طیبه، بسیج است، افزود: بسیج نهالی است که امام راحل آن را تا مرز‌های افسانه‌ای عصمت پیش برد؛ نهالی که امام راحل در ۵ آذر سال ۵۸ غرس کرد امروز درخت تناور و پرثمری شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ویژگی این درخت این است که ریشه‌اش محکم است و در توطئه‌ها و در تقابل نظامی محکم است چراکه ریشه‌اش در جان‌ها و دل‌های آزادیخواهان عالم است.

وی ابراز کرد: این شجره طیبه در ۴ فصل سال میوه می‌دهد؛ میوه بسیج آرامش، امنیت و خدمت‌رسانی و خدمت بی‌منت است، امروز میوه بسیج در حیات خلوت آمریکا و کشور‌های آمریکای لاتین است، میوه بسیج امروز در غزه است؛ امروز این درخت تناور و پرثمر الگوی تمام عیار برای نجات انسان‌ها است.

بختیاری با بیان اینکه طوفان الاقصی یک طراحی هوشمندانه حماس است، گفت: امروز در غزه نیز این مدل است، بیش از ۱۲هزار نفر شهدای مظلوم غزه در لبه میدان نبرد شیعه می‌جنگند؛ بسیج لشکر مخلص خدا و برای خداست؛ هرجا کار برای خدای متعال باشد پیش می‌رود.

وی گفت: بسیج این درخت تناور و پرثمر خودش را حفظ کرده است و کار برای رضای خدا است؛ در اتفاقات اخیر غزه هم نشان از این است که رهبر معظم انقلاب فرمود «فلسطین کلید رمزآلود فرج است».

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه به ارائه گزارش دوازدهمین اجلاسیه بسیج شهرستان همدان پرداخت و ابراز کرد: ۶ کارگروه مجمع بسیجیان همدان را تشکیل می‌دهد، کارگروه‌های اقتصاد و زیربنایی، آموزش، تحقیقات و فناوری، بهداشت، سلامت، محیط زیست، زنان و خانواده، فرهنگی و اجتماعی، تمام نظام و مسائل شهرستان در کارگروهی احصاء شد و بعد از جلسات متعدد کارشناسی با چهره‌های دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان طرح‌ها آماده شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، دوازدهمین مجمع بسیجیان شهرستان همدان به ریاست مجمع دکتر سعید نظری، کاوسی نائب رئیس مجمع، خواهر علی بخشی ناظرمجمع و دکتر گرشابی ناظر علمی مجمع برگزار شد و در پایان نماینده هر کارگروه به ارائه تحقیقات خود در خصوص مشکلات شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار