خبرهای داغ:
افشاری:

مشکل اصلی تویسرکان کمی درآمد سرانه است

همدان-فرماندار تویسرکان گفت: مشکل اصلی شهرستان تویسرکان کمی درآمد سرانه است که هرکاری بخواهیم انجام دهیم اگر سطح درآمد شهرستان را بالا نبریم تمام کارها ابتر خواهد ماند.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۳۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در جمع مدیران کانون اقشار تخصصی سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: دغدغه مطالبه‌گری براساس گفتمان امامین انقلاب اسلامی است که باید تعمق باشد صرفا طرح مشکل گره‌ای را باز نمی‌کند.

وی افزود: باید با ارائه پیشنهاد کارشناسی برای حل مشکل قدم برداشت کسی که عَلَم مطالبه‌گری برمی‌دارد باید پسوند مسئولانه را به آن اضافه کند، آنچه مدنظر حضرت آقا بود پیشران بود که جامعه را به حرکت درآورد اما چیزی که جا افتاده تنبلی است و ایستادن سر جای خود و درخواست کردن است اما باید این نوع نگاه شکسته شود که خوشبختانه توسط مجمع بسیج شکسته شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به مشکلات شهرستان  تویسرکان جهت تعالی گفت: مشکل اصلی شهرستان تویسرکان کمی درآمد سرانه است که هرکاری بخواهیم انجام دهیم اگر سطح درآمد شهرستان را بالا نبریم تمام کارها ابتر خواهد ماند بنابراین نوک جهت‌گیری‌های مدیریت ارشد شهرستان براساس اسناد بالا دستی افزایش درآمد مردم است به همین دلیل توان خود را صرف ثبت جهانی گردوی تویسرکان از بین ۳ رقیب و ۳ رقیب خارجی کردیم .

وی با اشاره به نقش اقشار تخصص بسیج گفت: اصل مطالبه‌گری جریان‌سازی و حرکت‌آفرینی برای تعالی در ابعاد مختلف جامعه است که بر پایه تحقیق و پژوهش و کار کارشناسی محقق می‌شود و این امر در بسیج با وجود اقشار تخصصی نهادینه شده که امام راحل با نگاه حل مشکل فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

مشکل اصلی تویسرکان کمی درآمد سرانه است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار