خبرهای داغ:
نظری عنوان کرد

سند راهبری اعتلای بسیج مانع از سلیقه محور شدن بسیج

همدان-رئیس مجمع بسیجیان شهرستان همدان گفت: سند راهبری اعتلای بسیج مصوب رهبری است و با برنامه و آینده‌نگری و تمرکز بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده که با این سند بسیج از سلیقه محور شدن باز داشته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۸۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سعید نظری در جمع مردم همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تفکر بسیجی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: سند راهبری اعتلای بسیج مصوب رهبری است و با برنامه و آینده‌نگری و تمرکز بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده که با این سند بسیج از سلیقه محور شدن باز داشته می‌شود.

وی افزود: اولویت‌های سند تشکیل و تحقق بسیج، تعلیم و تربیت، جهاد فرهنگی، اجتماعی، تولید قدرت نرم، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی، فضای مجازی، تعالی سازمانی بسیج و جهاد علمی و فناوری است.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان همدان با اشاره به همکاری مشترک مجمع بسیجیان و دانشگاه جامع علمی کاربردی به اجرای دوره‌های کوتاه مدت اشاره و عنوان کرد: هدف گسترش آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، هنر  و مدیریت و خدمات اجتماعی است و به فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها کمک می‌کند مهارت مورد علاقه خود را در زمان کوتاه به صورت کاربردی به دست آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار