خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی‌مجد:

مجمع بسیج چراغ و حرکت آفرین است

همدان-امام جمعه با بیان اینکه مجمع بسیج می‌تواند چراغ راه باشد و مسئولین را به حرکت درآورد، گفت:  مجمع بسیجیان حرکت آفرین است.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۰۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در هفتمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه مجمع بسیج می‌تواند چراغ راه باشد و مسئولین را به حرکت درآورد، اظهار کرد: امروز در هر ده یا روستایی برای مسافران و افرادی که قصد سفر و خروج از آن را دارند، حداقل یک سایبان و سرویس بهداشتی ایجاد کرده‌اند اما متاسفانه برای خروج مسافر از سمت کرمانشاه که چندین شهر و استان و بیشترین روستا را دارد نه تنها ترمینالی نیست، حتی یک سایبان برای مسافران تعبیه نشده و مسافران در گرما و سرما و یخبندان باید در خیابان بایستند که نسبت به اینگونه مسائل انتقاد دارم.

وی با بیان اینکه طرح این مسائل، انتقال مشکلات است و باید دغدغه‌مند باشیم، افزود: متاسفانه لوله‌های آب و فاضلاب تویسرکان و سرکان به دلیل مرور زمان پوسیده شده و هر روز ترک برمی‌دارد و آب هدر می‌رود چرا برای حل این مشکل بودجه مناسب تخصیص داده نمی‌شود؟ نگاه مردم به ما است که مشکلات را حل کنیم هرکسی روحیه بسیجی دارد و هر مسئولی باید در عمل به میدان بیاید چراکه امروز، روز برنامه و رفع مشکلات مردم است.

امام جمعه تویسرکان افزود: من برای خدمت و رفاه مردم و برای روحیه دادن به مردم و رفع مشکلات آنها حاضر هستم یک تنه به میدان بیایم و همه جسارت‌ها را بشنوم؛ چرا برخی تاب نمی‌آورند و ظرفیت ندارند.

وی با بیان اینکه برای حق مردم در میدان هستم، با اشاره به عدم تلاش برای رفع مشکلات شهرستان گفت: حدود هشت ماه قبل در جلسه‌ای که با حضو نمایندگان مردم استان در مجلس، فرمانداران و ائمه جمعه استان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان همدان در سخنان خود به عدم وجود کنارگذر و کمربندی در این شهر اشاره کرد؛ طی این هشت ماه چه کاری انجام شده است.

حسینی‌مجد عنوان کرد: این پروژه بودجه کلان می‌خواهد بنابراین نیاز به مطالعه است تا کار شروع شود، وقتی کاری شروع نشود به پایان هم نمی‌رسد باید سوال کرد مطالعه کمربندی چه زمانی آغاز خواهد شد؟

وی مجمع بسیجیان را حرکت آفرین دانست و گفت: مجمع بسیجیان مایه افتخار است و من به عنوان یک بسیجی و امام جمعه پشتیبان مجمع خواهم بود و هر کجا نیاز است به میدان خواهم آمد.

مجمع بسیج چراغ و حرکت آفرین است

* فلسفه بسیج امیدآفرینی در سطح کشور است

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این اجلاسیه با بیان اینکه مطالبه‌گری حق همه است اما با صبر و حوصله گفت: فلسفه بسیج امیدآفرینی در سطح کشور که زمان دفاع مقدس حضور بسیج امید به پیروزی را به مردم هدیه می‌کرد و امروز با حضور در عرصه‌های مختلف نیز این امیدآفرینی را رقم زده است .

سردار ولی بهاریان با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج عنوان کرد: هرکجا بسیج ورود پیدا کرده منشاء خیر و برکت بوده است و با خلوص نیت که سرلوحه کار بسیج است کار را به بهترین وجه ممکن به سرانجام رسانده است و بسیج با همین عملکرد ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه هر روز جایگاه بسیج در ابعاد مختلف ارتقاء می‌یابد، افزود: از برکات مجمع بسیجیان حل مشکلات در حوزه‌های مختلف ذیل ۶ کارگروه مجمع بسیجیان ودر قالب گروه‌های جهادی است و این امر با مطالبه‌گری‌های جدی و احصاء نقاط کور جامعه و کار کارشناسی که بعضاً حدود یک سال زمان می‌برد محقق می‌شود و در این راه دستگاه‌های اجرایی با ورود تمام قد بسیج را در تحقق طرح‌ها یاری می‌کنند.

مجمع بسیج چراغ و حرکت آفرین است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار