خبرهای داغ:
اکبری خبر داد

اجرای بیش از ۵۰ برنامه طی هفته بسیج توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۵۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد:  بیش از ۵۰ برنامه طی هفته بسیج با شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج امید ملت ایران» در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان برگزار شد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی می‌توان به افتتاح کارگاه خیاطی ریحانه، تقدیر از سرگروه‌ها و مربیان پایگاه‌ها، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی توسط کارآفرینان به مدت ۳ روز، کمک‌های مومنانه و روایتگری «به رسم حاج قاسم» در مدارس اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان عنوان کرد: برگزاری همایش بزرگ «به رسم بسیج» به همراه تقدیر از ۴۰ نفر افراد تاثیرگذار، نخبه و کارآفرینان موفق در زمینه اشتغالزایی، تقدیر از کادر درمان در بیمارستان و درمانگاه، فضاسازی پایگاه‌ها، برگزاری کارگاه شهیدشناسی، اکران فیلم و معرفی کتاب «من میترا نیستم» در حلقات صالحین نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به برگزاری مجمع مربیان تصریح کرد: همچنین شرکت بسیجیان در پیاده‌روی «دختران حاج قاسم»، شرکت بسیجیان در همایش سالن امام علی (ع)، تقدیر از پرستاران نمونه در پایگاه‌ها، برگزاری ایستگاه سلامت و میز خدمت در مساجد، تخفیف آموزشگاه رانندگی نیایش به بسیجیان و مسابقات کتابخوانی به مناسبت این ایام برگزار شد.

اکبری برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره‌های خانگی، عطر افشانی مزار شهدا، اردوی یک روزه در منزل شهدا، تقدیر از بسیجیان نخبه و نمونه، برگزاری نشست و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بسیج برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار