رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار و انسجام داخلی با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز مجلس به دست می‌آید و این مهم موجب افزایش قدرت ما در منطقه خواهد شد و می تواند ضریب نفوذ ما را هم بیشتر کند.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۷۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام علی سعیدی روز جمعه در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد افزود: ما متغیرهایی را در عرصه داخل، منطقه و بین الملل مشاهده می کنیم که اگر به درستی برای مردم بیان شود و ملت ما متوجه اهمیت آنها شوند، برای حضور در انتخابات لحظه‌‎شماری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجلس قوی با پشتوانه مردم سرکار خواهد آمد و می تواند به روند حرکت قوی و رو به رشد دولت کمک نماید و مردم باید بدانند که با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح می توانند به این حرکت کمک کنند.

رییس دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: چهار نوع رأی دادن داریم «رأی بر اساس احساس»، «رأی بر اساس انفعال و لجبازی»، «رأی بر اساس تأیید صلاحیت ها، نه شایستگی ها» و «رأی بر اساس تعقل و شایستگی» این چهار نوع رأیی است که با آن مواجه هستیم و مردم باید بر اساس تعقل و شایستگی انتخاب کنند.

وحدت، تولید قدرت برای نظام است

افزایش ضریب نفوذ و قدرت ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات/مجلس قوی با پشتوانه مردمی به روند حرکت رو به رشد دولت کمک می‌کند

در ادامه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش اظهار کرد: دشمن، اراده و ارادت ملت را هدف قرار داده است و باید «امام شناسی»، «دشمن شناسی» و «وحدت و تقریب» را در دستور کار خود قرار دهیم.

سردار حسین معروفی با بیان اینکه وحدت، تولید قدرت برای نظام و انقلاب است افزود : دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.

وی ادامه داد: اهل سنت دوستدار و محب نظام، کشور و انقلاب بوده و با وهابیت و سلفیت متفاوت است و باید این تفاوت را برای دیگران تشریح کرد و جلوی سوء استفاده ها را گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها