رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا در همایش تبیین انتخاباتی با عنوان «انتقام ما، انتخاب ما» که در مشهدالرضا برگزار شد، گفت: امروز ایران یکی از پنج قدرت تاثیرگذار در جهان است و برای تثبیت نقش مردم، وجود مجلس قوی اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۰۸
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام سعیدی در همایش تبیین انتخاباتی با عنوان «انتقام ما، انتخاب ما» در مشهد که به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون برگزار شد، در جمع مبلغان و طلاب حوزه علمیه اظهارکرد: مردم حق دارند نسبت به معیشت گلایه داشته باشند؛ اما دولت سیزدهم برای کاهش تورم و رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کند و در میانه راه است.
 
وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در اجرای طرح‌های نیمه تمام، کنترل ارز، کنترل فساد و غیره، ادامه داد: تثبیت ایران در تصمیمات شانگهای، عضویت ایران در گروه کشور‌های بریکس و توسعه روابط ایران با روسیه و چین، از دستاورد‌های بین‌المللی دولت است.
 
رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا به جنگ غزه هم اشاره کرد و گفت: سرعت گرایش به اسلام پس از جنگ غزه چشمگیر بوده و در این مدت فقط ۲۰ هزار نفر در کشور فرانسه به اسلام گرایش پیدا کرده اند.
 
وی ادامه داد: جهان وضعیت روشن آینده یمن، انصارالله و حزب الله را می‌بیند که به طور مستقیم به غزه، کمک و اسرائیل، آمریکا و انگلیس را مستعصل کرد.
 
رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا همچنین اظهار داشت: مردم باید نقش، تکلیف و رسالت خود را در هدایت جریان مقاومت بدانند.
 
وی به متغیر‌ها در عرصه بین المللی نیز اشاره کرد و افزود: امروز ایران یکی از پنج قدرت تاثیرگذار در جهان است و برای تثبیت نقش مردم، وجود مجلس قوی اهمیت زیادی دارد.
 
حجت الاسلام سعیدی گفت: در این سال‌ها شاهد بودیم در شرایط مختلف ملت ما ایستادگی کردند و پشت رهبری بودند و کشور را به این موقعیت رساندند.
 
وی ادامه داد: جهان گسترش تمدن ایرانی را می‌بیند و رهبر انقلاب پرچمدار این تمدن اسلامی است و ملتِ با اراده و پشتکار ما می‌تواند این تمدن را حفظ کند و مجلس قوی در کنار رهبری، این میدان را هدایت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها