خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مقاومت و بصیرت، پویش نذر خوشمزگی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید قاسم سلیمانی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۱۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) و محکومیت اقدام نابخردانه در شهادت مردم مظلوم در گلزار شهدای کرمان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با همکاری حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) در هیئت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

طاهره فیض از اعضای گارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این مراسم از خواهران بسیجی همنام خانم حضرت فاطمه زهرا (س) تجلیل و به برندگان مسابقه تفنگ بادی و دعای عهد (رایحه انتظار) هدایایی اهدا شد.

او افزود: در این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی (محصولات و تولیدات خانگی بسیجیان پایگاه) در معرض بازدید و فروش شرکت کنندگان در این مراسم قرار گرفت.

عضو گارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: همچنین انیمیشن فوتبالی «سلام فرمانده» در  کلاس حفظ قرآن محیصا توسط مربی نوجوان این حلقه برای کودکان و حافظان کلاس به نمایش گذاشته شد.

فیض خاطرنشان کرد: دومین مرحله از کارگاه آموزش کیک پزی و خامه کشی به مناسبت دهه مقاومت و روز زن با عنوان «نذر خوشمزگی» به نیت حاج قاسم با هدف ایجاد اشتغالزایی و کمک به اقتصاد خانواده و همچنین ایجاد روحیه همدلی، تعاون و همکاری با مربیگری فاطمه عربی برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او اضافه کرد: با هدف بزرگداشت این ایام محفل انس با قرآن همراه تهیه و پخت کیک و تهیه و توزیع ساندویچ فلافل برای حاضران در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در منزل متربی حلقه شهید علیرضا ابراهیمی این پایگاه مقاومت انجام شد.

عضو گارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اذعان کرد: در راستای اجرای پویش رهروان راه حاج قاسم، حلقه های تربیتی شهید مرتضی وطنی، شهید علیرضا ابراهیمی و شهید حسن معمار با تلاوت قرآن، ختم صلوات و خوانش زندگینامه و وصیت نامه شهید والا مقام به پویش رهروان راه حاج قاسم پیوستند  .

فیض تصریح کرد: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات و اهمیت حضور و مشارکت مردمی در این صحنه ملی، حلقه تربیتی صالحین شهید حسن معمار برگزار و مسوول تعلیم و تربیت پایگاه از این حلقه بازدید و با موضوع انتخابات و انتخاب اصلح و دعوت افراد برای شرکت در انتخابات گفتگو شد.

او با اشاره به برپایی برنامه های متنوع فرهنگی در پایگاه گفت: شناسایی و جمع آوری گیاه شنگ در حلقه شهید علی رضا ابراهیمی انجام شد. (گیاه شنگ در طب سنتی اهمیت زیادی دارد. دارای طبع سرد و خشکی است و از نظر طب سنتی و زکریای رازی این گیاه قاتل سموم بدن است. از ریشه این گیاه و حتی جوشاندن برگ آن استفاده‌های زیادی می‌شود.)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار