خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: سهم مشارکت مسئولان برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو افزایش امیدواری در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۴۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

وظیفه مسئولان افزایش امیدواری در جامعه است/توجه به خدمت روان به مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود در تالار ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود اظهار کرد: امیدآفرینی، تسهیل‌گری و خدمت روان و آسان به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی باید مورد توجه مسئولان باشد و این امر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
امینی افزود: سهم مشارکت مسئولان برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو افزایش امیدواری در جامعه است.
او با بیان اینکه دشمنان از وارد کردن هرگونه هجمه تبلیغاتی به اصل نظام اسلامی فروگذاری نمی‌کنند، ابراز کرد: خدمت روان به مردم توسط مسوولان باید همواره مد نظر باشد تا نقشه‌های دشمنان بی‌تاثیر شود.
امام جمعه شاهرود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره کرد و گفت: نامزد‌های انتخاباتی ایجاد شور و انگیزه به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند.
امینی در بخش به نامه ۵۳ نهج البلاغه امیرالمومنان (ع) به مالک اشتر در زمینه حکمرانی اشاره کرد و افزود: مسئولان خیانت معاونان، کارگزاران و زیردستان را پس از تایید چند نفر از افراد امین، مورد بررسی قرار دهند و تنبیه فرد متخلف را در دستور کار داشته باشند تا برای دیگران درس عبرت شود.
او به مناسبت‌های پیش رو ۹ دی‌ماه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز اشاره کرد و گفت: مردم دوست دارند که روحانیون و مسئولان اداری شهرستان را در کنار خود در نمازجمعه، راهپیمایی و گردهمایی‌های ملی و مذهبی ببینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار