خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری دوره ی آموزشی باز و بست سلاح کلاشینکف ویژه خواهران بسیجی در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۸۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، فراخوان دسته امنیتی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه همراه با ویژه برنامه دفاع از مقر در این پایگاه مقاومت بسیج در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها و ترویج استفاده از کالا و محصولات داخلی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) همراه با تخفیف ویژه به اهالی محله برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: نشست جهاد تبیین با موضوع فرزندآوری و هویت زن مسلمان با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در جمع پرشور بانوان بسیجی محله برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه ادامه داد: همچنین مراسم تقدیر از حلقه شهید محمدرضا ابراهیمی به جهت حضور فعال در برنامه های پایگاه انجام و کلاس سواد رسانه و جهاد تبیین با موضوع نقش رسانه در اتفاقات جامعه برپا شد.

ادهم بیان داشت: برگزاری کلاس آشنایی با سلاح کلاشینکف و باز و بست اسلحه با مربی گری محدثه داودی ویژه بسیجیان پایگاه و مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی با همکاری پایگاه های خواهران شهری در سالن امام خمینی (ره) خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار