خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از اهدای سیسمونی به خانواده کم برخوردار و جمع آوری کمک های مردمی به مردم مظلوم غزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۰۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج آموزش حفظ سوره های کوچک قرآن توسط سرگروه طلبه در حلقه‌ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: کارگاه آموزش نقاشی با قاشق و کلاس آموزش احکام همراه با بازی، سرگرمی و هیجان در حلقه‌ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد برگزار شد.

او با اشاره به استقبال نونهالان بسیجی از بازی های فکری افزود: بازی جفت و جور با کاغذهای رنگی جهت تقویت حافظه نو گلان و تهیه و معرفی 6 جلد کتاب توسط فرمانده پایگاه برای حلقه ی کودک و نوجوان با هدف ترویج فرهنگ شهادت و شهادت طلبی با استقبال خوبی روبرو شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: همزمان با اجتماع بسیجیان حلقه نوجوانان حلقه شهید محمدرضا غلام در میقات صالحین و نمازجمعه حضور یافته و بسیجیان حضور پرشوری در رزمایش اقتدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج داشتند.

اسیری با اشاره به انجام ختم قرآن و صلوات ویژه شهدای غزه گفت: در راستای کمک های مردمی به مردم مظلوم فلسطین مبلغ 6 میلیون ریال جمع آوری و تهیه و اهدای سرویس سیسمونی به یک خانواده نیازمند محله به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

او یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته بسیج دوره آموزشی ورزش یوگا با استقبال پرشور بسیجیان در پایگاه افتتاح و در طی روزهای مشخص برگزار می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار