خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برپایی یادواره شهدای خانگی ویژه شهید مجتبی سبوحی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۱۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همه دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهداست. در این راستا یادواره خانگی شهدا در منزل خواهر طلبه شهید مجتبی سبوحی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این یادواره ی خانگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یادواره شهدا «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی در منزل خواهر شهید مجتبی سبوحی برگزار شد.

او افزود: شهدا به جا‌معه، محله  و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، گفت: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

گفتنی است این برنامه با قرائت حدیث کساء با سخنرانی و مداحی زهرا مهدوی نژاد در جمع بسیجیان پایگاه همراه بود.

همچنین مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلم والمسلمین احمد نطنزی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و مداحی ابوذر ادهم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار