خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم ترویج و صدور فرهنگ بسیجی در جهان تأکید کرد و گفت: باید قدر این شجره طیبه را بدانیم.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۳۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع فرماندهان و کارکنان گردان های امام حسین (ع) استان سمنان ضمن تبریک ایام هفته بسیج گفت: اگر کسی به خدمتگذاری در بسیج افتخار نمی کند، قطعا راه را اشتباه رفته است.

وی بیان کرد: بسیج یعنی سازمانی که ساعت کاری ندارد و اعضای آن با عشق هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه ای که نیاز بود حاضر باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: تا زمانی که به امنیت نیاز داریم به عشق و ایمان بسیج و بسیجی هم نیازمندیم؛ بنابراین به  بسیج باید به عنوان یک فرهنگ نگاه کنیم و این سخن حضرت آقا که می فرمایند سپاه یکی از ثمرات بسیج است و سخن مشهور حضرت امام خمینی(ره) که می فرمایند«من به خلوص شما بسیجیان غبطه می خورم و خدا کند من با بسیجیانم محشور شوم» نکته قابل تأملی است و اهمیت والای بسیج را می رساند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 استان سمنان در ادامه گفت: اشتباه کردیم در دورانی بسیج و پایگاه بسیج را از مساجد جدا کردیم؛ بنابراین این موضوع توسط رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفت و بسیج و بسیجی را به مساجد گره زد.

وی به مراحل سیر و تکامل بسیج اشاره کرد و گفت: در ابتدای امر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام فرمان تشکیل بسیج را می دهند و در مرحله دوم در قانون می آید و سلسله مراتب به خود می گیرد و سپس از مستقل بودن خارج و ذیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف می شود و با جنگ تحمیلی رشد می کند و ملت ایران به رشد و  بالندگی آن افتخار می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در مرحله بعد در سال 1368 نیروی مقاومت بسیج تشکیل می شود و در طول این سالها روز به روز رشد کرد و به دست ما رسیده است و باید قدر این فرهنگ ناب و شجره طیبه را بدانیم و بدانیم که ارزش سپاه و بسیج  خیلی بیشتر از آن است که بخواهیم آن را برای فرد یا گروه سیاسی خاصی خرجش کنیم.

موسوی با تأکید بر لزوم انتشار و صدور فرهنگ بسیج به جهان باشیم، اظهار کرد: صدور فرهنگ بسیج و انقلاب نیازی به حضور فیزیکی ندارد، اینکه در جهان امروز مردم آزاده فریاد آزادی فلسطین و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند یعنی فرهنگ انقلاب و فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است. لذا حضرت آقا به کنایه می فرمایند« حتما تظاهرات در لندن و پاریس کار بسیج لندن و بسیج پارسی است».

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار