خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه حجاب یک مسئله امنیتی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به حکومت امام زمان(عج) متصل خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۸۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در همایش بزرگ دختران حاج قاسم اظهار داشت: مسئله حجاب فقط یک مسئله فرهنگی نیست اکنون حجاب به یک چالش امنیتی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن جنگ رسانه‌ای علیه ایران اسلامی راه اندازی کردند، افزود: رسانه‌های معاند صد شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال مجازی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ راه اندازی کردند و برای تولید محتوا همواره فعالیت دارند و هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه با تاکید بر اینکه امروز باید نگرش دینی در جامعه را عمیق‌تر و گسترده‌تر کنیم، تصریح کرد: پشتوانه این نظام و انقلاب امام زمان (عج) است.
وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) الگوی والایی برای دختران مسلمان است و امام زمان (عج) به الگو گیری دختران از حضرت زهرا (س) بسیار سفارش کرده، خاطرنشان کرد: جایگاه حضرت زهرا (س) آنگونه که باید در جامعه اسلامی ما شناخته نشده است.
تیموریان گفت: امروز اگر میخواهید انقلاب به ثمر بشیند باید از اهل بیت (ع) الگو گیری و همواره گوش به فرمان ولایت باشید.
وی با تاکید بر اینکه حجاب مسئله امنیتی است و این موضوع شوخی نیست، ابراز داشت: در جنگ رسانه‌ای دشمن حاج قاسم سلیمانی هرگز اسیر توطئه‌های دشمن نشد و به همین سبب به او لقب سردار مقاومت می‌دهند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار یادآور شد: مکتب انقلاب اسلامی این است که ما داریم به سمت حق پیش می‌رویم و این انقلاب به حکومت امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار