خبرهای داغ:
انتخاب زادروز حضرت زینب کبری(س) پرچمدار فتح قله‌های ایثار و از خودگذشتگی، برای ثبتِ نام پرستارانی که فداکارانه، انسانیت را نمود و ظهور بخشیده اند، در تقویم مناسبت‌های ملی، گزینشی درست و شایسته بوده و فرصتی است برای ادای احترام به عزیزانی که برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به جامعه، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۱۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "روز پرستار" پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

به نام خدا

" مجموعه پزشکى و پرستارى و بقیه دستگاه‌هاى سلامت، در واقع تأمین کننده این نعمت بزرگ براى جامعه‌اند و نقش پرستار در این میان، نقش بسیار برجسته‌ای است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

نامگذاری روزها، فرصتی است برای پاسداشت مقام و منزلت انسان‌های فرهیخته‌ای که در جایگاه خود، مراتب اعلای وظیفه شناسی را بجای می‌آورند.

انتخاب زادروز دُرّ گرانبهای دریای مهر و عطوفت، حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها پرچمدار فتح قله‌های ایثار و از خودگذشتگی، برای ثبتِ نام پرستارانی که فداکارانه، انسانیت را نمود و ظهور بخشیده اند، در تقویم مناسبت‌های ملی، گزینشی درست و شایسته بوده و فرصتی است برای ادای احترام به عزیزانی که برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به جامعه، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

اهتمام و جدیت پرستاران و سفیران سلامت در یاری رساندن به مردم، آن هم در شرایط سخت و دشوار بیماری غیرقابل انکار است و بر هیچ کس هم پوشیده نیست که این همراهی‌ها و دلسوزی‌های مجدانه، بار آلام بیماران را می‌کاهد و روند درمان بیماری‌ها را شتاب می‌بخشد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری سلام الله علیها به همه مردم عزیز خراسان جنوبی، و قدردانی از زحمات بیش از ۳ هزار پرستار، کمک پرستار و بهیار شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان که به عنوان ستون‌های اصلی درمان، شبانه‌روزی و مشفقانه به دردمندان خدمت می‌کنند، برای این عزیزان از آستان حضرت حق، عافیت، سلامت و عاقبت به خیری مسئلت دارم.

امید که همه ما بتوانیم با تمکین به موازین بهداشتی، باری سنگین از دوش زحمتکشان عرصه بهداشت و سلامت برداریم و این خادمان صبور را در انجام وظیفه خطیر خود که کمتر از طبابت نیست، یاری کنیم.


جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار