خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی منت است

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی منت است.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم محوری شهادت آیت الله رئیسی که با حضور معاونین استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران خراسان جنوبی و جمعی از مردم در دفتر آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: با انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری، جریان اصیل و ناب ولایی و انقلابی به این اطمینان خاطر رسیدند که بعد از سال ها، رئیس جمهوری سکان امور را به دست گرفته که بی منت برای مردم کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نیرو‌های انقلابی از این حیث خیال شان راحت بود که این سرباز ولایت بعد از مدتی کار، فریاد اناالرجل سرنمی دهد، نافرمانی نمی‌کند و تابع ولایت فقیه خواهد بود.

استاندار تأکید کرد: حضرت آیت الله رئیسی بعد از کار صادقانه و بی منت برای مردم به کمال و سعادت که همان شهادت در میدان خدمت است، نائل آمد.

وی اظهار داشت: شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی منت آیت الله رئیسی است.

قناعت با ذکر این نکته که از دست دادن آیت الله رئیسی برای ملت ایران به ویژه مردم خراسان جنوبی، غمی بزرگ، جانسوز و دردناک است، اظهار داشت: آرزوی همه ما این است که خداوند به مقام معظم رهبری، عمر با عزت و برکت عطا کند تا با حضور ایشان، شاهد ظهور حضرت حجت و شکوفاترشدن دین مبین اسلام باشیم.

وی با اشاره به صحبت‌های روز گذشته مقام معظم رهبری، متذکر شد: تأکید حضرت آقا در این بیانات بر این است که مردم اصلاً نگران و دلواپس نباشند، هیچ خللی در روند کار در کشور ایجاد نخواهد شد.

استاندار از مقام معظم رهبری به عنوان کوهی استوار و پشتوانه‌ای محکم یاد کرد و گفت: این کشور صاحب دارد و نائب بر حق امام زمان (عج) امور را مدیریت می‌کنند و قطعاً کار‌ها بدون هیچ مشکلی پیش خواهد رفت.

قناعت، برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه شان را منوط به تصمیمات کشوری دانست و اظهار داشت: قطعاً درخصوص روند برگزاری مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: انشاءالله خداوند، رئیس جمهور شهید و دیگر همراهانش را با شهدای کربلا و حضرت امام (ره) محشور کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار