خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: هویت، عظمت و آرامش زنان و دختران در خانواده و با داشتن عفت و حیا در جامعه بدست می آید.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۲۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در "همایش قله‌های افتخار" که به منظور گرامیداشت مقام شهدای زن استان خراسان جنوبی و شهید شاخص بسیج جامعه زنان "شهیده شهناز حاجی شاه" در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: شهادت یک هدیه بزرگ و الهی است، به افرادی تعلق می‌گیرد که رضایت الهی را کسب کرده باشند و شهادت آخرین قدم در دنیا برای رضای خداوند است.

وی عنوان کرد: شهدا عمر خود را در راه خدا گام برداشتند و شهادت آخرین قدم آن‌ها در راه رضای خداست.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه شهدا بزرگترین کار عالم را انجام دادند، گفت: قرآن می‌فرماید همانند کاری که شهدا انجام دادند برای سایر افراد در دنیا هست و آن اینکه، ولی زمان خود را بشناسند و او را یاری کنند.

وی ادامه داد: امروز در دوران آخر الزمانی تنها نسخه نجات بخش از فتنه‌ها و تهدید‌ها شناخت، ولی زمان و پیروی از فرمایشات او به شیوه ولایتمدارنه است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: پیروی مطلق از ولی فقیه، پیروی از امامت و ولایت درس مهمی است که شهدا به ما آموختند و به شکل ویژه باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: در آزمون‌های آخرالزمانی اشخاص که دارای عقیده سست هستند به حاشیه می‌روند، اما برخی با تمام ناملایمات‌ها و سختی‌ها پای ولایت ایستادند که برخی از این‌ها شهید شدند و برخی هستند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا به سمت ظهور امام عصر (عج) در حال حرکت است، گفت: بیشترین نیاز این عرصه تربیت یاوران و ولایتمداران از زن و مرد، دختر و پسر، پیر و جوان است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: در این شرایط نقش زن و مادر بسیار حساس و مهم است همان چیزی که دشمنان روی آن برنامه ریزی کردند که دختران ما هویت خود را از دست بدهند و آرامش خود را در جای دیگر پیدا کنند که زندگی، آزادی و حیا ندارد.

وی ادامه داد: بنابر فرمایش پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) خانه داری و همسرداری برای زنان جهاد است و حقیقتا از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

حجت الاسلام رحیم آبادی ادامه داد: هویت و عظمت زنان و دختران جامعه ما تنها در اجتماع و کار دوشادوش مردان نیست بلکه در خانواده و با داشتن عفت و حیا در جامعه بدست می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار