خبرهای داغ:

بیانیه مجمع بسیج شهرستان ملایر

همدان-مجمع بسیج شهرستان ملایر امروز با حضور سرهنگ امیری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مسئولین شهرستانی، نخبگان و بسیجیان برگزار و در پایان نیز بیانیه مجمع قرائت شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۳۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
بیانیه مجمع بسیج شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع بسیج شهرستان ملایر امروز با حضور سرهنگ امیری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مسئولین شهرستانی، نخبگان و بسیجیان برگزار و در پایان نیز بیانیه مجمع قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران خدا را که در استمرار حرکت انبیا و رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام نور پاک محمد بن عبدالله (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام، نهضت تاریخی سلاله پاک خاندان عصمت و طهارت حضرت روح الله را با مقاومت جانانه مردم فداکار و نثار خون پاک مطهر شهیدان سربلند انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و شهدای گمنام و ایثارگری رزمندگان، جانبازان و آزادگان عزیز به پیروزی رساند.

مجمع بسیج شهرستان که عصاره حضور نخبگان و متخصصین در اقشار مختلف بسیج است، امروز به لطف حضرت حق یک ظرفیت عظیم علمی و فکری در راه پیشبرد اهداف  متعالی انقلاب اسلامی است.

نخبگان بسیجی با روحیه جهادی در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی که حاصل خون پاک صد‌ها شهید و ایثارگر است حضوری عالمانه داشته و با رصد و تحلیل نیاز‌های شهرستان و ارائه راهکار در مسیر رفع معضلات و مشکلات و تصمیم‌سازی، یار و مددکار مسئولین محترم اجرایی شهرستان هستند.

ایران سربلند اسلامی امروز در برهه‌ای حساس از تاریخ شکوهمند و سراسر افتخار خود قرار دارد، گام دوم انقلاب، عرصه جهاد تبیین و تحولات بزرگ منطقه‌ای که وظیفه آحاد جامعه نخبگان و دلسوزان انقلاب را دو چندان می‌کند؛ لذا مجمع بسیج شهرستان مطالبات خود را در این برهه به شرح ذیل درخواست می‌نماید.

۱-مجمع بسیج شهرستان ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار از اجرای حیرت انگیز و شگفت آور عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطینی در طوفان الاقصی که هیمنه و ابهت پوشالی ارتش و نهاد‌های امنیتی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را در هم شکست، قویا جنایات ددمنشانه این رژیم سفاک را در کشتار مردم مظلوم و مقتدر خاصه کودکان و زنان غزه را بشدت محکوم می‌نماید.

۲-مطالبه مجمع بسیج شهرستان ملایر، امروز از مسئولین محترم قضایی استان و کشور این است که سریعا نسبت به رسیدگی عادلانه به پرونده شهید امنیت مهندس علی نظری رسیدگی عاجل نموده و عوامل و دست اندرکاران این جنایت را به سزای اعمال ننگین خود برساند.

۳-مجمع بسیج شهرستان انتظار دارد آنچه را که نخبگان عزیز امروز در این مجمع و مجامع آینده با دقت نظر و کار علمی و پژوهش ارائه می‌نمایند، مسئولین محترم اجرایی و تصمیم گیری شهرستان زمینه اقدام و اجرای آن‌ها را  در سطح شهرستان ملایر فراهم نمایند.

۴-مجمع بسیج شهرستان ملایر انتظار دارد آحاد فرهیختگان، نخبگان، دلسوزان انقلاب اسلامی در راستای تحقق فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و در بستر جهاد تبیین، زمینه تشویق، ترغیب و آگاه سازی مردم برای حضور در صحنه پرشور انتخابات ۱۱ اسفند ماه را فراهم نمایید.



والسلام علیک و رحمه الله و برکاته-مجمع بسیج شهرستان ملایر – ۱۸ آبان ۱۴۰۲

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار