خبرهای داغ:
سرهنگ امیری:

امروز دشمنان ما در مقابل علی اصغرها به زانو درآمده است/غزه امروز اسم رمز پیروزی است

همدان-مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه علی اصغرهای غزه به شکل زیباتر و معناداری آن را به عالم مخابره می‌کنند، گفت: امروز دشمنان ما در مقابل علی اصغرها به زانو درآمده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۱۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در مجمع بسیج شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه مسیر را باید برای فتح قله هموار کنیم، اظهار کرد: شهید «علی‌ نظری» برای ما هویت آورد.

وی با اشاره به اینکه بی‌بصیرت‌ها سال گذشته جنگ تمام عیاری را بر ما تحمیل کردند، بیان کرد: مجمع سالانه بسیج این شهرستان باید مصوبه‌ای داشته باشد و با همکاری مجموعه مدیران شهرستان به مرحله اجرا برسد.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: دشمنان تا پیام رهبر معظم انقلاب را شنیدند که ما در چند قدمی قله هستیم، بلافاصله دست به کار شدند و یک پهنه جدیدی برای ملت ایران فراهم آوردند تا نگاه ما از رسیدن به قله به یک هدف دیگری معطوف شود.

وی ادامه داد: آنچه در حال رخ دادن است اسم رمزی است که جهان را به عنوان یک سرمایه برای خودش لحاظ کرد و از ظرفیت تمام آزادی خواهان عالم برای اعتلای نام علی اصغرهای غزه استفاده کرد.

امیری گفت: حماس قهرمان در قالب یک عملیات به نام طوفان الاقصی، آنچنان عظمتی به جهان اسلام عطا کرد که آن را در کربلا شاهد بودیم و آن عظمت را علی اصغر(ع)به دنیا مخابره کرد.

وی با بیان اینکه علی اصغرهای غزه به شکل زیباتر و معناداری آن را به عالم مخابره می‌کنند، افزود: امروز سطح دشمنان ما در مقابل علی اصغرها به زانو درآمده است و این تفاوت تفکر ناب اسلام و تفکر شیطان است.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: در هم ریختن تراکم پوشالی و ابهت اطلاعاتی چهارمین ارتش دنیا فتح الفتوح بزرگی بود و عبور از هشت میدان ترکیبی و زنجیره‌ای در سرزمین اشغالی، جهادی و ابتکاری در تمام دنیاست.

وی اظهار کرد: غزه و کربلا امروز اسم رمز است، اَتَش اسم رمز است و تکیه بر آن، جهان را مُسخر امواج خود کرده است.

امیری گفت: طبق فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، به قله نزدیک شده‌ایم و خستگی و خوابیدن ممنوع است و فقط به نقطه کانونی هدف تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات