خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

شهدا معلمین و اساتید بزرگی برای این نسل و نسل‌های آینده هستند

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه شهدا معلمین و اساتید بزرگی برای این نسل و نسل‌های آینده بوده و هستند، خون شهدا را عامل استحکام و بقای کشور دانست.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۹۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست اندرکاران دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، شهدا را مایه مباهات و افتخار همه و  از سرمایه‌های ملی دانست و اظهار کرد: شهدای گرانقدر جان شیرین و با ارزش خود را در پیشگاه خداوند برای اعتقادات، ارزش‌ها، اسلام، قرآن و فرهنگ هدیه کردند تا مانایی این ملت و سرزمین حفظ شود.

وی در بیان ارزش و جایگاه والای شهید عنوان کرد: شهید کسی است که بزرگ‌ترین سرمایه خود را در در راه خداوند هدیه می‌کند و در سرحد شهادت در یک راه و مسیر قدم برمی‌دارد و با تمام وجود به آن راه اعتقاد دارد که با عمل خود به ما آموخته‌اند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه شهدا معلمین و اساتید بزرگی برای این نسل و نسل‌های آینده بوده و هستند، خون شهدا را عامل استحکام و بقای کشور دانست و بیان کرد: اگر مشکلات و اطلاعات کشور در طول این سال‌ها را با مشکلات سایر کشور‌ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد آن چیزی که باعث استحکام، داوم، بقا و مانایی کشور شده، خون با برکت شهدا است.

وی با بیان اینکه خداوند به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهدا نگاه ویژه و خاص به ملت و کشور ایران داشته است، گفت: در سایه این نگاه خاص و ویژه بوده که رهبرانی چون امام راحل و مقام معظم رهبری را به ما هدیه داده که اگر این رهبران بزرگ نبودند امروز نام و نشانی از این سرزمین نبود؛ رهبرانی که بسیار ژرف اندیش، عمیق و متعالی و دقیق مسیر را شناسایی و حرکت کردند و در این اقیانوس  بیکران، مواج و متلاطم از بلایا و گرفتاری‌ها این امت و امت‌های اسلامی را به درستی هدایت می‌کنند.

قاسمی فرزاد به جنایات رژیم غاصب صهیونیست علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین نیز اشاره و عنوان کرد: نکبتی که در طول ۷۵ سال پیش به قلب سرزمین اسلام یعنی فلسطین وارد شده است، وجود منحوس و شرور پلیدترین انسان‌ها بود که علیه بشریت جنایت می‌کنند که اگر ندا و صدای انقلاب اسلامی نبود اسمی از فلسطین و فلسطینیان هم نبود.

وی خاطرنشان کرد: امروز فلسطین و فلسطینیان در مقابل تمام استکبار ایستاده‌اند و بینی مستکبرین را به خاک مذلت مالیدند و اگرچه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند ولی ثابت کردند که ظلم و ستم پایدار نیست و این اقدامات ددمنشانه که رژیم غاصب انجام می‌دهد باعث نابودی هر چه زودتر آنها خواهد شد.

استاندار همدان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان یادآور شد: از اینکه دومین کنگره شهدای استان همدان، با همت و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها با وحدت و انسجامی که از عمق وجود نشأت گرفته بود به شایستگی برگزار شد و رضایت خاطر مقام معظم رهبری را کسب کردیم، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار