خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

ثبت‌نام ۱۰۱ داوطلب برای انتخابات مجلس در ملایر /بسیج یک عظمت ناشناخته است

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: امسال مشارکت خوبی در ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی داشتیم و ۱۰۱ داوطلب در این شهرستان نام‌نویسی کردند که نسبت به دوره قبل، افزایش ۳۰ درصدی داشتیم.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۲۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در چهاردهمین مجمع بسیج شهرستان ملایر با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم، چراکه افزایش مشارکت در پای صندوق‌های رأی موجب رشد اقتدار نظام و کشور می‌شود، اظهار کرد: هر کدام از ما وظیفه داریم جهاد تبیین را در دست گرفته و برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی انتخابات و تشکیل ستاد انتخابات از خردادماه در این شهرستان، افزود: با پایان یافتن روند ثبت‌نام داوطلبان، از ۱۵ روز گذشته بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز شده و تا ساعاتی دیگر به اتمام می‌رسد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تغییر قانون انتخابات، بیان کرد: امسال مشارکت خوبی در ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی داشتیم و ۱۰۱ داوطلب در این شهرستان نام‌نویسی کردند که نسبت به دوره قبل، افزایش ۳۰ درصدی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای همه دست‌اندرکاران انتخابات اصل، فصل‌الخطاب و خط قرمز است، قانون‌گرایی، شفافیت و نظارت است.

اسماعیلی با بیان اینکه با هر افق، نگاه سیاسی، شرعاً و قانونی وظیفه داریم ۱۱ اسفند، تریبون افزایش و مشارکت در انتخابات باشیم، گفت: امروز مهمترین وظیفه ما این است که هر کجا مرجعیت، تریبون و اثرگذاری داریم، برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در دوره‌های گذشته برخی از افراد که سکان کشور را بر عهده داشتند، به اندازه‌ای مردم را ناامید کردند که مشارکت ما آسیب دید.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه شرایط امروز عوض شده و کشور در دست انقلابی‌ها است، افزود: باید از آن دالان تنگ و تاریک بیرون بیاییم و مردم را امیدوار و پای کار نظام بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه امروز نگاه دنیا به جمهوری اسلامی تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: در برقراری امنیت و سلامت انتخابات هیچ نگرانی نداریم، رقابت هم به خوبی شکل گرفته و مشارکت با مردم است که باید دوباره حماسه خلق کنند.

اسماعیلی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت بسیج برای افزایش مشارکت، تاکید کرد: بسیجیان، حزب الهی‌ها و انقلابی‌ها پای کار بودند که انقلاب پیروز شد و بسیج و سپاه ذخیره نظام است.

به گفته وی؛ بسیج یک عظمت ناشناخته است و هر کسی بخواهد بسیج و سپاه را تضعیف کند، در صف دشمنان ایران ایستاده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه جایی‌که دچار تردید شدیم، نیروهای بسیج و سپاه بودند که صحنه‌های کشور را متحول کردند، گفت: بُنیه اصلی سپاه، بسیج است و اگر هزار مرتبه دیگر کشور دچار خطر شود، بسیج کلید نجات‌بخش معجزه کشور است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه ستون‌های انقلاب را در برابر کوران حوادث مقاوم و مستحکم کرد، اظهار داشت: تاکنون طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات خوبی توسط بسیح انجام شده و این طرح‌ها با همکاری مجموعه شهرستان باید به مرحله اجرایی شدن برسد.

اسماعیلی ادامه داد: چنانچه این صحنه ایده‌پردازی، اتاق مشورت و کانون‌های اندیشه‌ورز را به جریان اجرایی و عملیاتی متصل کنیم، به طور قطع موفق خواهیم شد و به اجرایی شدن طرح‌ها کمک می‌کنیم.

وی یادآور شد: هر آن چیزی که از توان اجرایی این شهرستان و ادارات برمی‌آید، باید در خدمت مجمع عالی بسیج بیاید، ما نیز کمک می‌کنیم و تصمیمات لازم را خواهیم گرفت

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار