خبرهای داغ:
نباتی:

ما شاهد پیروزی محور مقاومت خواهیم بود

همدان-رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب همدان گفت: خدا برای ما سبب ساز است و برای دشمن سبب سوز است و به طور قطع دشمن در این عملیات هم پیروز نخواهد شد و ما شاهد پیروزی محور مقاومت خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۷۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد نباتی در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی غزه؛ مظلومِ مقتدر که با رویکرد بررسی تحولات جبهه مقاومت در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید «سلگی» اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما را از جمله کسانی قرار داد که هنوز هم در مسیر امام راحل و شهیدان قرار داریم.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی  برای گرامیداشت شهدای غزه کمترین قدم است، گفت: اگر فرعون ۲۶ هزار شکم درید که آن بچه حزب اللهی متولد نشود، اما خواست خدا این بود که آن بچه در دامن او بزرگ شود، نشان دهنده آن است که خدا سبب‌ساز و سبب‌سوز است.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب همدان با بیان اینکه در تیرماه سال ۶۱ بعد از عملیات رمضان وقتی که دشمن متوجه شد رزمندگان همدانی عکس امام راحل را به دیوار‌های بصره زدند، نماز جمعه همدان را در روز قدس بمباران کرد و ۵۰۰ نفر شهید شدند، ابراز کرد: ما طعم بمباران را چشیده‌ایم و با پوست و استخوان خود درک کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اگر دشمن تصور می‌کند با کشتن مادران و فرزندان مجاهدی که مانند حماس تربیت می‌کنند، می‌تواند پیروز شود کور خوانده است، گفت: خدا برای ما سبب ساز است و برای دشمن سبب سوز است و به طور قطع دشمن در این عملیات هم پیروز نخواهد شد و ما شاهد پیروزی محور مقاومت خواهیم بود.

در پایان این جلسه از خانواده شهید و نخبه علمی «علی موسوی» تقدیر شد و وی مدال نقره کسب شده در مسابقات جهانی مخترعین ۲۰۲۳ کشور کانادا را به شهدای غزه تقدیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار