خبرهای داغ:
ذوقی احسن در گفتگو با بسیج خبر داد

آغاز مسابقات جدید استعدادیابی (پرتاب‌ها) لیگ شهیده «شکری» در همدان

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان از آغاز مسابقات جدید استعدادیابی (پرتاب‌ها) لیگ شهیده «فاطمه شکری» در هیئت دو ومیدانی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۲۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به همت هیئت دو ومیدانی استان همدان و به منظور پاسداشت شهداء برنامه جدید مسابقات استعدادیابی در ماده پرتاب‌ها ویژه (دختران) به نام شهیده نونهال «فاطمه شکری» نامگذاری و آغاز شد.

وی افزود: در این برنامه نوجوانان مستعد با حضور در هیئت دو ومیدانی قبل از انجام مسابقه با آموزش‌های ابتدایی این مواد آشنا می‌شوند و سپس در مسابقات استعدادیابی مواد پرتابی شامل دیسک، وزنه و نیزه شرکت می‌کنند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: نفرات برتر و مستعدین برنامه علاوه بر اهداء مدال و حکم قهرمانی به صورت رایگان از خدمات و آموزش‌های اصولی و حرفه‌ای هیئت دو ومیدانی استان زیر نظر مربیان مجرب بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: شهیده نونهال «فاطمه شکری» از شهدای گرانقدر بمباران استادیوم ورزشی شهدای قدس در بمباران ارتش بعثی عراق در جمعه خونین ۲۴ تیرماه سال ۱۳۶۱ است.

ذوقی احسن عنوان کرد: هیئت دو ومیدانی استان همدان در گرامیداشت شهدای استان طی یک سال گذشته مسابقات و لیگ‌های استعدادیابی به نام سرداران شهید استان شهید «همدانی»، شهید «شمسی پور» و شهید «چیت سازیان» را راه‌اندازی کرده بود که بیش از ۱۲ هزار نونهال و نوجوان مستعد در حدود ۵۰۰ روستا و محلات شهری شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات