خبرهای داغ:
شاهرود_ مردم شهر رویان در تجمعی اقدامات رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست را محکوم و بر حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج، غریو خشم و انزجار مردم شریف و ولایت مدار شهر رویان از اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونسیتی در کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان بی دفاع غزه
و اعلام آمادگی جهت دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین و نوار غزه در گردهمایی بزرگ مردمی این شهر در مقابل حسینیه قلعه برگزار شد.
در این مراسم ضمن سردادن شعار‌های کوبنده علیه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیست، امام جمعه شهر رویان به بخشی از جنایات این رژیم غاصب، اشاره و به تبیین یوم النکبت و آغاز تصرف سرزمین فلسطین در ۷۵ سال قبل و تخریب کامل ۵۳۰ روستا با این هدف که آوارگان نتوانند به روستا‌های خود برگردند و اخراج فلسطینی‌ها و آواره شدن در اردوگاه‌های کشور‌هایی مثل اردن، مصر، لبنان، سوریه و حمله به اردوگاه‌های صبرا و شتیلا در جنوب لبنان و کشتار حدود پنج هزار زن و کودک و مردم بی دفاع و دفن دسته جمعی آن‌ها در یک گودال و قتل عام مردم روستای کفر قاسم و دریدن شکم زنان و شرط بندی برای تعیین جنسیت بچه‌ها و پرتاب ۵۳ کودک از بالای دیوار و به چاه انداختن اجساد گشته شدگان در چاه‌های آب و ... کردند.
در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد منفعلانه برخی کشور‌های اسلامی انتقاد شدید کردند.
این تجمع به همت قرارگاه فرهنگی شهر رویان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار