خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آرادان از آغاز اجلاسیه شهدای شهرستان آرادان خبر داد و گفت: اجرای نمایش شب وصال مهم‌ترین بخش برنامه‌های این اجلاسیه است.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۲۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

سرهنگ کاظمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه مراسم افتتاحیه اجلاسیه شهدای آرادان اظهار داشت: این اجلاسیه به مدت ۳ شب در تاریخ ۲۶،۲۷ و ۲۸ مهر ماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اجلاسیه ۱۱۰ شهید شهرستان آرادان با محوریت شهید رضا قندالی در ۳ بخش مهم برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های اجلاسیه شهدای آرادان از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر آغاز می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه آرادان با اشاره به اینکه بخش اول برنامه‌ها به بازدید از نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، موزه دفاع مقدس، غرفه ویژه‌ای که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راه اندازه شده است، اختصاص دارد.


وی بخش دوم برنامه‌های اجلاسیه را در برگزاری مراسم مداحی و روایت گری از وقایع دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: راویان برجسته کشور حجت الاسلام میرعلی اکبری، مالک سراج و حسین کاجی در این سه شب روایت گری خواهند داشت.
کاظمی در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایش شب وصال مهم‌ترین بخش از برنامه‌های این اجلاسیه است، تاکید کرد: این نمایش با تلاش‌های شبانه روزی تیم هنری بسیج که برگرفته از خاطرات و وصیت نامه شهدای شهرستان آرادان با محوریت شهید رضا قندالی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به برکت برگزاری این اجلاسیه ۱۱۰ بسته معیشتی به نیت شهدای شهرستان آرادان و ۵ بسته معیشتی به نیت شهدای گم نام این شهرستان که در مجموع ۱۱۵ بسته بین نیازمندان این منطقه توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه آرادان همچنین اهدای یک سری جهیزیه به صورت رایگان به زوج جوان نیازمند را از برکات دیگر این اجلاسیه برشمرد و گفت: در تلاش هستیم با بهره گیری از ظرفیت خیران سه سری جهیزیه دیگر برای کمک به زوج‌های جوان نیازمند تهیه کنیم.
وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم ولایت مدار و انقلابی آرادان برای شرکت در اجلاسیه شهدای این شهرستان بیان کرد: مهم‌ترین مخاطبان ما در برگزاری این اجلاسیه جوانان و نوجوانان نسل جدید هستند که جبهه و جنگ را درک نکردند و امروز با حضور در اجلاسیه بهترین فرصت برای درک درست و عمیق از وقایع دفاع مقدس برای این افراد مهیا است.
به گزارش خبرنگار بسیج، اجلاسیه ۱۱۰ شهید شهرستان آرادان از امروز در کنار گلزار شهدای این شهرستان آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار