خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین صادقی :

رسالت روحانیت در بین مردم ادامه رسالت انبیای الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند گفت : رسالت روحانیت در بین مردم ادامه رسالت انبیای الهی و صالحان در جهت هدایت مردم می باشد .
کد خبر: ۹۵۴۴۹۶۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه هرند استان اصفهان : مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین طاهری مسئول امور روحانیون سپاه استان اصفهان ، فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج هرند ، امام جمعه شهر هرند ، مسئولین ادارات شهرستان ، رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج شهرستان و بسیجیان برگزار گردید.

در این مراسم پس از خوش آمدگویی توسط سرهنگ محمد رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند ، حجت الاسلام والمسلمین ایرانپور امام جمعه شهر هرند به بیان انتظارات مردم و بسیجیان از حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خود پرداخت.

در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) ، به تبیین جایگاه و تاثیر رسالت پیامبر گرامی اسلام در امّت زمان ایشان پرداخت و گفت :پیامبر اکرم (ص) با رسالت خود انسان ها را از عقاید و رفتارهای جاهلیت نجات دادند و به تعبیر دیگر ذائقه ها را تغییر و آنها را به سمت مسیر هدایت رهنمون ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی اشاره ای به رسالت روحانیت کرد و افزود : رسالت روحانیت در بین مردم ادامه رسالت انبیای الهی و صالحان در جهت هدایت مردم می باشد .

وی در ادامه با اشاره به تاثیر حضور روحانیون در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس بیان نمود : حضور روحانیون در جنگ تحمیلی نقطه قوت و اطمینان رزمندگان ما بود و این حضور باعث بدست آمدن موفیقت هایی رقم می خورد یکی از این موفقیت هار را می توان از شهیدانی همچون شهید عبدالرسول زرین نام برد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خاطر نشان کرد : شهید عبدالرسول زرین در خاطرات خود می نویسد به واسطه ارتباط با یک روحانی ، علاقمند به حضور در جبهه های حق علیه باطل شده و راهی جنگ شدم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در پایان به امر خطیر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و وظایف این قسمت اشاره کرد و به معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند پرداخت.

در پایان این مراسم طی قرائت حکمی از طرف نمایندگی ولی فقیه در کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مسئول امور روحانیون سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ، حجت الاسلام والمسلمین داودوند به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار