خبرهای داغ:
شاهرود_ در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گروه جهادی فائزون حوزه بسیج اساتید طلاب و روحانیون شهید مطهری خواهران طلاب شاهرود به فعالیت‌های جهادی در شهر مجن پرداختند.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۵۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

فعالیت گروه جهادی فائزون خواهران طلاب بسیجی شاهرود در شهر مجن+ تصاویرمریم علیان نژادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به حضور گروه جهادی فائزون حوزه بسیج اساتید طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در شهر مجن به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در این حضور جهادگران طلاب بسیجی با خانواده شهید رجبعلی علی مردانی دیدار کردند و همسر شهید ضمن بیان خاطرات شهید، از مدافع حرم بودن دو فرزند این شهید و ادامه دهنده راه پدر شهیدشان خبر داد.
او با اشاره به برگزاری جلسات جهاد تبیین با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس و انتخاب فرد اصلح و ضرورت شرکت در انتخابات گفت: برگزاری آموزش خیاطی با هدف توانمندی بانوان وکمک به اقتصاد مقاومتی در خانواده و ارائه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره با هدف تحقق جهاد تبیین پرداختند.
مسئول گروه جهادی فائزون خاطر نشان کرد: با هدف علاقمند کردن نو نهالان به مسجد و علوم دینی اقدام به برگزاری کلاس‌های قصه گویی با محتوای قرآنی و نماز کرده و با اجرای مسابقه به نونهالان جوایزی اهدا کردند.
او تصریح کرد: برگزاری ایستگاه سلامت و گرفتن فشار خون، تست قند خون، تزریقات، وارائه مشاوره برگزار و با هدف بالا بردن سطح آگاهی مردم از سلامتی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی طب سنتی، آموزش انجام بادکش، حجامت، اصلاح مزاج، سبک تغذیه سالم کرده ودرخلال برگزاری برنامه‌های طب سنتی انجام شد.
علیان نژادی با بیان اینکه با هدف بالا بردن سطح آگاهی نوجوانان از علوم دینی به بیان احکام و مشاوره با نوجوانان به صورت تبلیغ چهره به چهره انجام شد، افزود: جلسات جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی اسلامی جوانی جمعیت، بیان احکام سقط جنین وتسهیگری درامر ازدواج کردند.
او ادامه داد: با شناسایی یک خانواده جامعه هدف که متاسفانه یکی از اعضای خانواده مبتلا به بیماری سرطان بوده درصدد رفع مشکلات این خانواده برآمده و ضمن دیدارودلجویی از این خانواده یک دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو به این خانواده اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها