خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: معرفت اربعین حسینی است که عامل شناخته شدن تشیع در سراسر عالم می شود و می تواند شرایط را برای ظهور امام عصر (عج) آماده کند.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۵۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

معرفت اربعین حسینی عامل شناخته شدن تشیع استهمزمان با روزهای پایانی ماه صفر، حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در میروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه ضمن تسلیت ایام آخر ماه صفر و با اشارهبه اینکه می طلبد خودمان را به سبک زندگی اهل بیت (ع) نزدیک کنیم اظهار کرد: سیره اهل بیت (ع) مهم ترین سبک زندگی، راه سعادت و نجات بشریت است و در حماسه راهپیمایی اربعین حسینی که باعظمت و پرشور برگزار و با وجود سیاست های دشمنان مبنی برکمرنگ کردن حضور مردم دراین مراسم ولی به کوری چشم دشمنان این مراسم به بهترین نحو کمی و کیفی انجام شد.

او افزود: با وقوع این حماسه باشکوه تمام نقشه های دشمن بر آب شد. این معرفت اربعین حسینی است که عامل شناخته شدن تشیع در سراسر عالم می شود و این معرفت و سیره ائمه باید به گونه ای تبیین شود که شرایط را برای ظهور امام عصر (عج) آماده کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: مراد از تبیین سیره اهل بیت (ع) تبیین راه و روش کمال و سعادت انسان هاست که در سیره نبی مکرم و ائمه (ع) معرفت الهی و شناخت خداوند برترین فضیلت را داشته و مهم ترین مسیر رستگاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار