خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از برپایی جلسه هماهنگی اعضای شورا جهت برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه از مدیر کانال اخبار روستا در حسینیه تجلیل و قدردانی شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دنبال انتشار اخبار و برنامه های روستا در کانال محلی، به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های او، مراسم تقدیر و تجلیل در حسینیه روستا برگزار شد.

او افزود: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه و با نزدیک شدن به مهر ماه، جلسه ماهانه شورای پایگاه پیرامون هفته دفاع مقدس و پیگیری روند ساخت ساختمان نیمه کاره پایگاه تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را حول محور مورد نظر مطرح کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر مراسم عزاداری و سوگواری حسینی در روستا برپا و بسیجیان و خادمین حسینی در آشپزخانه حسینیه جهت تهیه غذا یاری رساندند.

رهایی بیان داشت: برپایی برنامه گشت زنی بسیجیان روستا در غالب گشت محله محور رضویون از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار بامداد و تمرین فوتسال بسیجیان در سالن ورزشی نور استان سمنان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار