خبرهای داغ:
شاهرود_ به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، آیین تجلیل از آزادگان در قالب اردوی فرهنگی با حضور مسئولان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۴۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، همراه با آیین تجلیل از ایثارگری و رشادت‌های این عزیزان در پردیس دانشکده معدن دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور آزادگان و خانواده‌های آنان برگزار شد.
در این مراسم که در قالب اردو برگزار گردید، مسابقات ورزشی و فرهنگی، آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره، روایتگری، تجلیل از خانواده‌های آزادگان و پذیرایی انجام گرفت.
امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، فرمانده تیپ ۱۵۸ متحرک هجومی شهید کشاورزیان شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئول محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان شاهرود در این برنامه حضور یافتند.
علی احمدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود در حاشیه این برنامه به خبرنگار بسیج گفت: این اردوی فرهنگی در راستای بزرگداشت و تجلیل از آزادگان و خانواده‌های آنان برگزار و مشکلات این عزیزان نیز با حضور مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار