خبرهای داغ:
سرمدی در گفتگو با بسیج:

مشکل صدور گذرنامه مخصوص اربعین در اسدآباد حل شد

همدان-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل صدور گذرنامه مخصوص اربعین در شهرستان حل شده و شهروندان می‌توانند این خدمت را دریافت کنند.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۲۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

کیومرث سرمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه مشکل صدور گذرنامه مخصوص اربعین در شهرستان حل شده و شهروندان می‌توانند این خدمت را دریافت کنند، اظهار کرد: مشکل اصلی در موضوع معاینه فنی در محاکم قضایی بوده و ضروری است دادستان اسدآباد و همدان به موضوع ورود کنند.

وی ادامه داد: در حل آب شرب از سال ۹۹ به موضوع ورود داشته‌ایم و مشکل اصلی در این حوزه شبکه آبرسانی فرسوده است و در این راستا بغل کنی در ۵ چاه انجام شده و آب یک چاه جدید نیز وارد مدار می‌شود و ۴ چاه پدافندی در منطقه بهراز نیز حفر خواهد شد که به دنبال تامین اعتبار برای این موضوع هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره بودجه در اختیار نمایندگان نیز گفت: این بودجه به طور مستقیم در اختیار نماینده قرار نمی‌گیرد و صرفا طرح‌های مورد نظر اعلام و بودجه اختصاصی صرف آن می‌شود و امسال ۲۵ میلیارد تومان بودجه در اختیار نماینده قرار گرفته که ۳ میلیارد تومان آن به کنگره شهدا اختصاص و مابقی نیز صرف آسفالت ریزی روستاها و کمک به شهرداری‌ها شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی در حدود ۵۰ روستا انجام شده که پس از انقلاب بی سابقه است، ادامه داد: وعده ما درباره قطع نشدن آب شهرستان در تابستان بر مبنای بودجه اختصاصی به استان و قول مدیرکل بود که در این رابطه شرمنده مردم هستیم.

سرمدی با اشاره به اینکه ۱۲ میلیارد تومان برای حل مشکل آب بطور مستقیم از وزیر اخذ شده است، گفت: زمین فرهنگیان، کتابخانه، استخر و زمین چمن پروژه‌های نیمه کاره‌ای است که با کمک دولت یک به یک در پی حل مشکلاتشان هستیم.

وی در پایان در خصوص بنزین گفت: دولت قول داده است امسال بنزین گران نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار