خبرهای داغ:
سردار آزادی تأکید کرد

لزوم توجه به جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا/تولید فیلم سینمایی شهید همدانی و شهید قهاری

همدان-رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه در اجلاسیه شهدا باید کار ماندگاری انجام شود، گفت: مردم و اقشار مختلف درگیر کنگره باشند و این جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا مدنظر باشد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۰۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
لزوم توجه به جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا/تولید فیلم سینمایی شهید همدانی و شهید قهاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالرضا آزادی در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان اظهار کرد: شما دستگاه‌ها در حال جهاد هستید و باید قدر و قیمت کار برای شهدا را بیش از گذشته بدانید.

وی با بیان اینکه به این استان تعصب دارم، دوست دارم بهترین باشد و این استان این ظرفیت و این شخصیت را دارد، افزود: مطمئن هستم با کمک شما و مدد شهدا کار پیش برود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهدا زنده‌اند به معنای اینکه اثرگذارند یعنی کمک می‌کنند و جهت می‌دهند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند؛ همه مجموعه‌ها کمک کردند و اتفاقات خوبی در استان رقم می‌خورد.

وی ابراز کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب از کنگره‌ها انتظار دارند کار عمیق و وسیع و هنرمندانه برای شهدا است بنابراین افرادی که کار هنری را پیگر هستند باید در این زمینه تلاش کنند.

سردار آزادی با بیان اینکه اجلاسیه یک قله است و باید تلاش کنیم کارهایی که محصول کنگره محسوب می‌شود به اجلاسیه برسد، عنوان کرد: محصولات فاخر را باید به عنوان دستاوردهای کنگره ارائه دهیم که حتی ایشان تقریظ کنند؛ فیلمنامه فیلم شهید همدانی که طرح اولیه است هنوز آماده نیست اما فیلم شهید قهاری به دهه فجر می‌رسد؛ امید است فیلمنامه تا اجلاسیه برسد و مورد تایید استان و خانواده شهید شود.

وی بیان کرد: امیدواریم شهردار و دیگران کمک کنند و فیلمنامه را برسانند و محصول کنگره دو فیلم سینمایی است که ممکن است یکی از آنها به جشنواره فجر امسال هم برسد؛ مستندها و بقیه آثار که جای خاص خود را دارد و امیدواریم سمفونی و تولید آثار در زمان خود به کنگره برسد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: نمایشگاهی که برگزار می‌شود یک رویداد ملی است که در این رویداد ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناشر ملی پای کار می‌آید، یک کار فرهنگی دفاع مقدسی است که همزمان با کنگره برگزار می‌شود و باید تبلیغ و جلسات خوبی برای آن برگزار شود.

وی ضمن تقدیر از شهردار همدان به ویژه برای فضای خاصی که برای کنگره برگزار شد، ابراز کرد: ما معتقدیم چون رهبر معظم انقلاب روی هنر تاکید دارند، باید توأم با یک کار فاخر هنری تاثیرگذار چندشبانه‌روزی باشد.

سردار آزادی یادآور شد: در موضوع فضاسازی کنگره اول آنچه که اتفاق افتاد این بود که هرکسی وارد شهر می‌شد احساس می‌کرد شهر فضای شهیدانه پیدا کرده، بنابراین دستگاه‌ها باید پای کار باشند، حتی الامکان کار ماندگار انجام دهید، نقاشی دیواره‌ها و دیوارنگاره‌ها و سازه‌ها یک کار ماندگار باشد که بماند.

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه باید کار ماندگاری انجام شود، خاطرنشان کرد: مردم و اقشار مختلف درگیر کنگره باشند و این جریان‌سازی مردمی کنگره مدنظر باشد؛ باید قبل از اجلاسیه یک گزارشی مکتوب از تلاش‌ها به رهبر معظم انقلاب از کارهایی که در این مدت اتفاق افتاده ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار