خبرهای داغ:
شرکائی:

تکلیف مرکز معاینه فنی اسدآباد تا اواخر شهریور ماه مشخص می‌شود

همدان-فرماندار اسدآباد گفت: در رابطه با بحث مرکز معاینه فنی خودرو که بر اثر اختلاف چند تن از متقاضیان سال‌ها است که به تاخیر افتاده، احتمالاً تا اواخر شهریور ماه رای به نفع یکی از متقاضیان صادر خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۷۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین علی شرکائی در جمع خبرنگاران با محکوم کردن حادثه تلخ و اسفناک شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به دست تروریست‌های مزدور اظهار کرد: در رابطه با بحث مرکز معاینه فنی خودرو که بر اثر اختلاف چند تن از متقاضیان سال‌ها است که به تاخیر افتاده و بلاتکلیف مانده با شکایت طرفین دیوان عدالت اداری به موضوع فوق ورود کرده و در حال پیگیری است.

وی افزود:، طی مراحل این پیگیری تاکنون دو بار رای دیوان عدالت صادر شده که به دلیل اعتراض و شکایت متقاضیان مجدداً این رای‌ها در حال بررسی قرار گرفته و احتمالاً تا اواخر شهریور ماه رای به نفع یکی از متقاضیان صادر خواهد شد.

فرماندار اسدآباد یادآور شد: آقای خانجانی دادستان استان همدان طی نامه‌ای در خرداد ماه امسال به ریاست دیوان عدالت اداری تاکید کرده با توجه به اینکه بحث معاینه فنی از مصادیق بارز احیای حقوق عامه است در صدور رای تسریع صورت گیرد که ما تشکر ویژه از دغدغه‌مندی و دلسوزی وی داریم.

وی افزود: به دلیل اختلاف‌های پیش آمده بین متقاضیان صلاحیت رسیدگی به این پرونده فقط بر عهده دیوان عدالت اداری کشور است و دستگاه قضائی شهرستان و استان نمی‌تواند در این پرونده ورود و اعمال نظر کنند.

شرکائی با اشاره به اینکه امیدواریم دیوان عدالت اداری در اسرع وقت رای لازم را صادر و تکلیف این موضوع را روشن کند، گفت: مسئولین شهرستان هم در راستای دفاع از حقوق عامه ی مردم پیگیری‌ها و مذاکرات زیادی را با طرفین انجام داده‌اند تا این اختلافات برطرف شده و دیگر مردم شهرستان برای انجام معاینه فنی نیازی به حضور در شهرستان‌های همجوار را نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار