خبرهای داغ:
علی‌آبادی خبر داد

اجرای بیش از ۶۰ میلیارد یورو پروژه در کشور

همدان-وزیر صمت با بیان اینکه از زمان حضور در این مسئولیت، بیش از ۶۰ میلیارد یورو پروژه در کشور اجرا کرده‌ایم، گفت: همه این پروژه‌ها موفق بوده و به نتیجه رسیده است.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۰۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس علی آبادی در مراسم آغاز عملیات احداث صنایع پتروشیمی ابن سینا درهمدان با اشاره به آفرینش زمین و نظم آن اظهار کرد: نفت و گاز، دو سوخت فسیلی و سرمایه ارزشمندی در کشور ما است و امروز زمان آن رسیده که به آنها به جای دید سوخت به عنوان کالا نگاه شود.

وی با تأکید بر استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر به جای سوخت‌های فسیلی گفت: نفت سرمایه‌ای است که باید آن را به کالاهای ارزشمند تبدیل کرد و محور توسعه را باید به سمت زنجیره‌های با ارزش پایین دستی صنایع نفت و گاز برد.

وزیر صنعت معدن و تجارت با تأکید بر پیگیری طرح توسط مدیران تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد فامنین سال ۱۳۸۷ مصوب شده بود که تاکنون برای آن کاری صورت نگرفته بود و امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد که برای پیگیری روند اجرای این پروژه به زودی بار دیگر در این منطقه حضور خواهم یافت.

وی با بیان اینکه برای تسریع در پروژه، حمایت و پشتیبانی لازم را از این طرح خواهیم داشت، گفت: با اتحاد و همدلی می‌شود کار انجام داد، در صورتی که برای رضای خداوند گام برداریم.

علی‌آبادی با بیان اینکه از زمان حضور در این مسئولیت، بیش از ۶۰ میلیارد یورو پروژه در کشور اجرا کرده‌ایم، افزود: همه این پروژه‌ها موفق بوده و به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات