خبرهای داغ:
نشست تربیت و تعالی و طرح ولایت ویژه فرمانده هان ،اعضای شورا و مربیان عقیدتی پایگاه ها در شبستان مسجد حضرت قائم (عج) شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۸۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:نشست تربیت و تعالی و طرح ولایت ویژه فرمانده هان ،اعضای شورا و مربیان عقیدتی پایگاه ها در شبستان مسجد حضرت قائم (عج) شهر بهارستان برگزار شد.

در این نشست حجه الاسلام و المسلمین عبداللهی بیان داشتند: هدف مباحث تعلیم و تربیتی رسیدن به مدیر کارآمد و مومن انقلابی است و این هدف یکی از اهداف مهم در روزهایی است که زندگی می‌کنیم و یکی از عرصه‌هایی که می‌توانیم چنین افرادی تربیت کنیم بسیج است. از عواملی که باعث می‌شود چنین افرادی تربیت کنیم داشتن برنامه ریزی است که یکی از ارکان جدایی ناپذیر مباحث تربیتی است .از کودکی باید فرزندان را با برنامه‌ریزی آشنا کنیم که شخص با چشم انداز های بلند مدت یا کوتاه مدت برنامه‌ریزی به اهدافش برسد . همچنین یکی از اهداف و ماموریت‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده انتشار و گسترده کردن معنویت است که در جامعه بر عهده مجموعه‌های تعلیم و تربیت است که این معنویت شامل سه بخش می‌باشد :1) اخلاق 2)معنویت 3)بصیرت که در همه موارد باید این سه عامل تکرار شود .یکی از برنامه‌هایی که برای معنویت در محافل باید اجرا کنیم ایجاد حلقه‌های تربیتی است که اساس این حلقه ها طبق گفته مقام معظم رهبری باید جوانان و نوجوانان باشند و در این زمینه باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار