خبرهای داغ:
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

امام حسین (ع) با یزید بیعت نکرد تا همه بفهمند دین از سیاست جدا نیست.

روزبهانی کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: دین اسلام یک دین پویاست و خداوند قرآن را براى زمان و مردم خاصى نفرستاده و قرآن تا روز قیامت در هر زمانى جدید و براى هر قومى تازه است.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۳۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: به منظور تبیین قیام امام حسین علیه السلام نشست سیاسی با حضور جناب آقای دکتر روزبهانی در پایگاه شهدای اسلام برگزار گردید.


در این نشست 2 ساعته روزبهانی بیان کرد که دشمن با تمام تلاش سعی می کند نشان دهد دین از سیاست جداست. امام حسین (ع) با یزید بیعت نکرد تا بدنیا بفهماند دین از سیاست جدا نیست. اهل بیت خود را بهمراه برد چون کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود. حضرت زینب(س) بود که یک تنه در مقابل همه ایستاد و کربلا را برای عالم تبیین کرد.


کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: هزاران نفر از کوفه برای امام نامه فرستاند و آماده پذیرایی از او و یارانش شدند، ولی دشمن با وعده مقام و ثروت، تبلیغات سوء و جنگ نرم ذهن کوفیان را منحرف کرد و آنان را به جای کنار امام در مقابل او قرار داد، آب را به رویش بستند، مردان را کشتند و زنان و بچه ها را به اسارت بردند.


روزبهانی گفت : الان نیز دشمن با جامعه ما همین کار را می کند، در فضای مجازی دوست و دشمن، حق و باطل را جا به جا می کند، همانگونه که در زمان امام حسین (ع) با تبلیغات سوء اجازه ندادند ندای حق"هل من ناصر ینصرنی" امام به گوش مردم برسد، با جنگ ترکیبی ذهن مردم را اغفال می کند.


وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی تلفات دارد، ولی بر عکس جنگ ذهنی یکی منحرف شود یکی به دشمن اضافه می شود و او خود می تواند چندین نفر را منحرف کند، دشمن می داند این جنگ نرم بهتر از جنگ نظامی است و با تمام قوا به این جنگ پرداخته است. برای مقابله با این جنگ باید تبیین کرد، باید جنگ هشت ساله دفاع مقدس را برای جوانان به خوبی تعریف کنیم وگرنه دشمن به سبک خودش برای آنان تعریف می کند، باید نام شهدای مدافع حرم و امنیت را زنده نگه داریم قبل از اینکه دشمن جای شهدای ما را با کشته شدگان خودش عوض کند.


وی بیان داشت اکنون در جامعه ما بخصوص در فضای مجازی دشمن با جنگ نرم سعی در نابودی نظام ولایت فقیه را دارد و وظیفه ما تبیین و روشنگری بخصوص تزریق امید در بطن جامعه است. باید اقدامات مفید آیت الله رییسی را به گوش مردم برسانیم کارهایی همچون راه اندازی مجدد کارخانه هایی که چندین سال بسته بودند و اشتغال هزاران نفر در این کارخانه ها، راه اندازی پالایشگاه گچساران، عضویت در شانگهای، رشد صنعت و... که اگر ما این تبیین و روشنگری را نداشته باشیم دشمن به زعم خود تعریف می کند.


وی در آخر اعلام داشت : دین اسلام یک دین پویاست و خداوند قرآن را براى زمان و مردم خاصى نفرستاده و قرآن تا روز قیامت در هر زمانى جدید و براى هر قومى تازه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار