خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه از برگزاری پویش اهدای بسته های شادی و خرید اسباب بازی برای کودکان تحت پوشش با یاری بسیجیان و خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۱۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بسته های شادی توسط اعضای حلقه شهید محسن داودی پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه تهیه و بین عشایر و دامداران روستا توزیع شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسته های شادی در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند و کم بضاعت روستا انجام و کمک های همدلانه بین عشایر توزیع شد.

او افزود: همچنین اعضای حلقه ی شهید محسن داودی طی یک اقدام خداپسندانه وجوهات نقدی خود را جمع آوری و برای کودکان تحت پوشش بهزیستی اسباب بازی خریدند تا یک هدیه کوچک و به یادماندنی برای بچه‌ها به یادگار بماند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: با فرارسیدن فصل تابستان طرح نو+جوانه ها با برگزاری کلاس های متنوع آموزشی خیاطی و نقاشی با اشکال هندسی با استقبال پرشور بسیجیان برپا شد.

طاهری بیان داشت: به مناسبت هفته عفاف وحجاب حلقه شهید غلامرضا داودی در پارک ۸ شهریور سمنان در جهت ترویج فرهنگ حجاب گردهم آمدند.

لازم به ذکر است تمرین فوتبال بسیجیان پایگاه ولی عصر (عج) برادران روستای اروانه و جلسه کارگروه اطلاعات و عملیات جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه دفاع از مقر تشکیل شد.

برپایی جلسه کارگروه فرهنگی حسینیه جهت هماهنگی برنامه های فرهنگی در ایام محرم نیز از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار