خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برگزاری ویژه برنامه کافه کتاب، حلقه کتابخوانی نونهالان در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۰۵
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت فضاسازی بیرونی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه به همت کارگروه فرهنگی انجام شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت ویژه برنامه های متنوع و شاد با برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع غذا و برنامه های متنوع دیگر با مشارکت بسیجیان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برگزاری کلاس های متنوع در قالب طرح نوجوانه های صالحین افزود: کافه کتاب، حلقه کتابخوانی یار مهربان با مربی گری در رده نونهالان و کلاس خلاقیت و نقاشی با استقبال پرشوری برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: پخت ماکارونی توسط یکی از مادران گروه هنری حلقه شهید محمد حسین احسانی و پذیرایی از این گروه در دهه ولایت به عشق مولا علی (ع) نیز در پایگاه برگزار شد.

فیض بیان داشت: همچنین نشست بصیرتی همزمان با دهه امامت و ولایت در حلقه شهید معمار با حضور سر گروه حلقه با موضوع غدیر و ولایت و امامت امیر المومنین امام علی (ع) تشکیل شد.

او یادآور شد: اجرای گروه هنری «مفتاح رهایی» از حلقه شهید محمد حسین احسانی در پایگاه جهت اجرای برنامه در ماه محرم، از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار